  • Data: 2008-01-04 17:51:16
    Temat: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dekazzze pisze:
    > ja tak samo zamierzam i pewnie potrwa to kilka miesięcy, do niczego nie jest
    > mi potrzebny ten dowód, niepamiętam kiedy go używałem a mam kilka innych
    > dokumentów, którymi posługuję się bez problemu na całym świecie..
    Ja dziś przez przypadek złożyłem wniosek. Przejeżdżałem koło urzędu,
    papiery leżały gotowe w schowku, więc stwierdziłem, że zobaczę co tam
    słychać w kolejkach ;-)
    Wchodzę, a tu pustki, jedna osoba wniosek na kolanie smaruje. Złożyłem w
    15 minut, a trwało to tak długo, bo panie urzędniczki wymieniały się
    przepisem na jakieś gotowane warzywa :-) Odbiór za miesiąc.
    Niniejszym składam hołd tym wszystkim, którzy pod koniec roku biorąc
    urlopy, fikcyjne zwolnienia itp, stali godzinami w kolejkach, najpierw
    po numerek, potem z numerkami, w drugiej kolejce ci, dla których
    numerków nie starczyło i liczyli na litość urzędników. Ludzka
    determinacja wciąż mnie zadziwia ;-)

    Maciek