  • 141. Data: 2019-11-10 09:24:17
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sat, 09 Nov 2019 21:34:02 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Policja stwierdziła, że popełniła błąd. Wierzyć policji czy trollowi z neta,
    > hmmm....

    Zapomniałeś, Jasiu, o wężyku.

    > Ten leming, Grażynko, to rzecznik policji.
    > Czytaj go do bólu, aż zrozumiesz -- chociaż widzę że długa droga przed tobą :)
    > Miłej lektury!

    Wężykiem, Jasiu, podkreślaj dotąd aż zrozumiesz.

    --
    Jakoś dziwnym trafem Pan nie mający e-mail'a pojawia się wówczas gdy
    niejaki L. kuli ogon i spierdala. Czyżby jakieś alter ego?.

  • 142. Data: 2019-11-10 12:10:25
    Od: n...@o...pl

    w <qq8hda$1cuv$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Zapomniałeś, Jasiu, o wężyku.

    Masz Grażynko problem z wężykiem, załóż nowy wątek.
    Na razie wystarczy, że zapamiętasz, iż policja przyznała się do błędu. I tyle
    :)

    > Wężykiem, Jasiu, podkreślaj dotąd aż zrozumiesz.

    To akurat twój problem.
    A co ci policja odpisała na wątpliwości, które na pewno do niej skierowałeś?
    Przecież nie chcesz wyjść na pustego trolla :)

  • 143. Data: 2019-11-10 13:10:09
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 10 Nov 2019 12:10:25 +0100, n...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > A co ci policja odpisała na wątpliwości, które na pewno do niej skierowałeś?
    > Przecież nie chcesz wyjść na pustego trolla :)

    Znowu, Jasiu, zapomniałeś o wężyku...
    Wszyscy tu widzą, że ten Twój zygzaczek wprowadził na stałe u Ciebie
    niemały dysonans poznawczy.

    Zygzaczka przestałeś już używać, zatem już mamy mały sukces.

    Nie poddaj się i trolluj dalej.

    Pomożemy Ci, biedna istoto.

  • 144. Data: 2019-11-11 12:06:07
    Od: n...@o...pl

    w <qq8ukn$18j5$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Znowu, Jasiu, zapomniałeś o wężyku...
    > Wszyscy tu widzą, że ten Twój zygzaczek wprowadził na stałe u Ciebie
    > niemały dysonans poznawczy.

    Wężyk podkreślał co masz sobie wykuć na blachę.
    Wężyka też nie ogarniasz? Przykre -- ale przyswoiłeś sobie już słowa rzecznika?

    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.
    Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.

  • 145. Data: 2019-11-11 15:39:12
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 11 Nov 2019 12:06:07 +0100, n...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.

    Twojego zygzaczka przestałeś już używać, a teraz nawet wpierasz wszystkim
    że używałeś "wężyka". Nie dość żeś niegramotny, Jasiu, to jeszcze
    kłamczuszek z Ciebie i to nie wynika z Twojej słabej pamięci, bynajmniej,
    a jest to najzwyklejszy przejaw dyletantyzm bezsprzecznie dowodzącego
    że jesteś najzwyklejszy debil i głąb, który nawet trollować nie potrafi.

    Pultaj się zatem dalej... w oceanie gówna, którego naprodukowałeś dla
    siebie.

  • 146. Data: 2019-11-11 18:05:04
    Od: n...@o...pl

    w <qqbro0$mpl$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Twojego zygzaczka przestałeś już używać, a teraz nawet wpierasz wszystkim
    > że używałeś "wężyka".

    Nie bardzo rozumiem co rzygasz, więc tylko wytłumaczę że to było podkreślenie,
    Grażynko.

> [...]
    > a jest to najzwyklejszy przejaw dyletantyzm bezsprzecznie dowodzącego
    > że jesteś najzwyklejszy debil i głąb, który nawet trollować nie potrafi.

    Nadal nie wiem Grażynko o co ci chodzi, pewnie masz jakieś problemy osobiste.
    Ale jakbyś był łaskawy wytłumaczyć, chętnie poniosę kaganek oświaty nawet przed
    takim durniem jak ty.

    > Pultaj się zatem dalej... w oceanie gówna, którego naprodukowałeś dla
    > siebie.

    Tak tylko przypomnę, bo odbiegłeś do meritum, a nie wiem czy zrozumiałeś.

  • 147. Data: 2019-11-11 21:39:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 11 Nov 2019 18:05:04 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem co rzygasz, więc tylko wytłumaczę że to było podkreślenie,
    > Grażynko.

    Zacznij więc czytać ponownie cały wątek od początku, skupiając się na tym
    co podkreśliłaś w taki sposób w jaki Ci się wydaje, że podkreśliłaś,
    do momentu aż zrozumiesz.

    > Nadal nie wiem Grażynko o co ci chodzi, pewnie masz jakieś problemy osobiste.
    > Ale jakbyś był łaskawy wytłumaczyć, chętnie poniosę kaganek oświaty nawet przed
    > takim durniem jak ty.

    Skoro nie wiesz to ... j.w.

    A Grażynko to zapewne mówisz z przyzwyczajenia i pieszczotliwie do Twojej
    Reni? Prawda?
    Możesz zatem włożyć swój paluszek do "koleżanki", może się zrelaksujesz
    i nie będziesz podchodziła z takim stresem do zadań jakie sobie
    wyznaczyłaś. Bo zaczynasz zwyczajnie się "miotać".

    > Tak tylko przypomnę, bo odbiegłeś do meritum, a nie wiem czy zrozumiałeś.

    To czytaj aż zrozumiesz i spróbuj użyć może "wężyka",
    gdyż już zaczęłaś łapać ale za szybko się poddałaś
    i zrezygnowałaś, co doskonale widać w Twoich wypocinach
    I jak wszyscy widzimy, "wjechałaś na rondo".

> [...]
    > Przeprowadzimy postępowanie wyjaśniające i wyciągniemy konsekwencje służbowe.

    Czytaj od początku cały wątek, podkreślaj sobie jak chcesz skoro musisz
    mieć podkreślone "zygzaczkiem" lub w dowolny inny sposób,
    dotąd aż zrozumiesz.

    Musisz być bardziej samodzielna, a nie za każdym razem oczekiwać
    że ktoś poda Ci kawę na ławę, trollico.

  • 148. Data: 2019-11-12 12:22:43
    Od: n...@o...pl

    w <qqcgr8$1smb$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Zacznij więc czytać ponownie cały wątek od początku, skupiając się na tym
    > co podkreśliłaś w taki sposób w jaki Ci się wydaje, że podkreśliłaś,
    > do momentu aż zrozumiesz.

    Nie muszę, bo bardzo dobrze pamiętam.

    Ale już wiesz, że policja przeprosiła i obiecała poprawę?

    Grażynko, znowu rzygasz...

  • 149. Data: 2019-11-12 12:54:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 15:48:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > A to juz IMO dosc dawno.
    > Cos dostal, przestraszyl sie, czy moze uwierzyl ? :-)

    Solorz kocha każdego, nawet Prezesa i Sutenerów, byle tylko interes szedł.
    https://www.newsweek.pl/polska/jak-polsat-pokochal-p
    is/vckxvg6

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 150. Data: 2019-11-12 13:28:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Solorz kocha każdego, nawet Prezesa i Sutenerów, byle tylko interes
    >szedł.
    >https://www.newsweek.pl/polska/jak-polsat-pokochal-
    pis/vckxvg6

    No, co by nie mowic - taka juz rola prezesa i wlasciciela firmy -
    dbac, aby interes szedl.
    Nawet, jesli sie czasem zrobi cos, czego sie nie lubi ...
    Szczegolnie w kraju, gdzie znow w kazdej chwili moga znacjonalizowac,
    albo przyp* domiar ...

    J.