  • 111. Data: 2019-10-28 06:05:29
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Mon, 28 Oct 2019 02:03:09 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale jak ustali dane do wpisania na pozwie ? :-)

    Jak skończy liceum, to będzie w stanie wyciągnąć już odpowiednie wnioski
    z nagłówków Twojego posta.
    A jak mu się nie będzie chciało, to zleci to mnie pod warunkiem,
    że stać Go już będzie na zlecenie takowej usługi.

    > Za to zahacza o prawa konstytucyjne.

    Yhym.
    Powodzenia.

  • 112. Data: 2019-10-28 08:25:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-26 o 20:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bogatyś.
    > Wywalasz kasę na poznanie adresu zameldowania (lub info "nie posiada",
    > jakoś moi tak mają), a sąd żąda zamieszkania.
    >

    > -----

    Kto chce, może pójść do Jackowskiego - ten może ustali adres zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 113. Data: 2019-10-28 09:19:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz to do sądu.

    -----

  • 114. Data: 2019-10-28 20:28:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-10-25 o 21:07, J.F. pisze:

    >Pokazał, to spisałem.
    >Teraz jest chyba podstawa prawna w jakiejś ustawie - więc przy
    >wypadku samochodowym podstawa do przekazania danych jest.

    Na podanie danych. A nie na pokazywanie dowodu :-)

    >Ale za nazwanie kogoś krótkim chujem - na to ustawy o przekazanie
    >danych nie ma.

    No wlasnie ... i co tu zrobic ...

    A jak drugi uczestnik wypadku nie chce ci przekazac danych, mimo
    ciazacego obowiazku ?
    Policjant go pouczy, a on nadal nie chce ...
    Dobrze ze teraz polise pojazdu mozna odszukac w internecie, ale
    jeszcze pare lat temu sie nie dalo ...

    J.

  • 115. Data: 2019-10-29 05:55:58
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 27 Oct 2019 02:44:56 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > Policja grzecznie przeprosiła i obiecała, że to się więcej NIGDY nie powtórzy.
    > Także możesz toczyć dalej pianę z pyska w swoim 4 ścianach.

    Stopień opanowania przez Ciecie procesu, jak to ująłeś, "toczenia piany"
    zaczyna budzić pewne podejrzenia.

  • 116. Data: 2019-10-29 06:04:26
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 27 Oct 2019 02:42:33 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > dantes to znany głupek - nie szkoda ci czasu ?

    Kto tak twierdzi?

    > Pewnie to właśnie taki kretyn żądający legitymowania sędziego, którego dane
    > zna.
    Kto tak twierdzi?

  • 117. Data: 2019-10-29 15:19:21
    Od: n...@o...pl

    w <qp8gor$62i$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > Stopień opanowania przez Ciecie procesu, jak to ująłeś, "toczenia piany"
    > zaczyna budzić pewne podejrzenia.

    Ale zrozumiałeś, że policja przeprosiła i możesz sobie iść z trollowaniem?

  • 118. Data: 2019-10-30 06:00:26
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 29 Oct 2019 15:19:21 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Ale zrozumiałeś, że policja przeprosiła
    I w geście przeprosin zapewne Policja odwiozła swym "radio-taxi",
    pod właściwy adres.

    >i możesz sobie iść z trollowaniem?
    Stopień opanowanie przez Ciebie ,ww. przez Ciebie procesu,
    również nie pozostawia złudzeń co do zasadności
    wzbudzania kolejnych podejrzeń.

  • 119. Data: 2019-11-01 12:01:04
    Od: n...@o...pl

    w <qpb5cn$c20$1@gioia.aioe.org>, dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > I w geście przeprosin zapewne Policja odwiozła swym "radio-taxi",
    > pod właściwy adres.

    Ale już zrozumiałeś, że policja przeprosiła za swoje zachowanie i obiecała, że
    nigdy to się nie powtórzy.

    > Stopień opanowanie przez Ciebie ,ww. przez Ciebie procesu,
    > również nie pozostawia złudzeń co do zasadności
    > wzbudzania kolejnych podejrzeń.

    Ale przyjąłeś do wiadomości, że policja przyznała, że takie zdarzenie nigdy nie
    powinno mieć miejsca?

  • 120. Data: 2019-11-03 08:28:44
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 01 Nov 2019 12:01:04 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > Ale już zrozumiałeś, że policja przeprosiła za swoje zachowanie i obiecała, że
    > nigdy to się nie powtórzy.

    " - Bo co by to było, gdyby ludzie dowiedzieli się, że tak można"
    To dobrze, że już nie będą "grymasić".
    No i od teraz już będą, bez kręcenia nosem, przyjeżdżać do sądu
    i legitymować wszystkich zgodnie z przepisami prawa stanowionego Ustawami.
    Ciekawe kiedy przeproszą za "wyjebanie" "połowy" czy też "całej" baterii
    w gościa zakutego w kajdanki.

    > Ale przyjąłeś do wiadomości, że policja przyznała, że takie zdarzenie nigdy nie
    > powinno mieć miejsca?
    Czyjeś zdanie w formule "przyznania" nie jest ani obowiązującą
    interpretacją ani przepisem prawa.
    To wcale nie znaczy, że nie będzie miało... bo
    " - ...co by to było, gdyby ludzie dowiedzieli się, że tak można"

    Widzisz... kiedyś na stronie www pewnego organu państwowego
    zamieszczone zostało info. o legalności posiadania utworów
    na tzw. "dozwolony użytek własny" (chodzi o kopie na CD, DVD, HDD)
    Po pewnym czasie ta informacja zniknęła z ww. strony www
    na "wyraźne polecenie odgórne".

    Zastanów się dlaczego... zniknęła.