  • 11. Data: 2012-02-20 20:16:07
    Temat: Re: nowe emerytury
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup

    >A teraz pomyśl, że masz na życie 30% Twojego obecnego świadczenia.

    Gdyby babcia miała kółka.......
    Mam 100% mojego obecnego świadczenia;)

  • 12. Data: 2012-02-20 20:26:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/20/2012 11:00 AM, Nostradamus wrote:
    > "Bycie" na emeryturze to JEDYNY okres w życiu, kiedy człowiek NIC NIE MUSI.

    Jesc tez nie musi. To jest podstawowe założenie reformy emerytur.

  • 13. Data: 2012-02-20 20:41:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Nostradamus wrote:

    > Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
    > Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

    Szczęście to być zdrowym i NIC NIE MUSIEĆ znacznie wcześniej.
    A pracować hobbystycznie.

  • 14. Data: 2012-02-20 22:05:35
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2012-02-20 21:41, cef pisze:

    > Szczęście to być zdrowym i NIC NIE MUSIEĆ znacznie wcześniej.
    > A pracować hobbystycznie.

    O, były policjant, czy wojskowy, czy też inny darmozjad? ;)
    --
    Jacek S.

  • 15. Data: 2012-02-21 05:06:07
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek S." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >O, były policjant, czy wojskowy, czy też inny darmozjad? ;)

    O, debil, czy też zwykły wsiowy głupek?

  • 16. Data: 2012-02-21 06:24:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nostradamus wrote:
> [...]
    > Ja od roku NIC NIE MUSZĘ ! Nie wyobrażasz sobie jakie to szczęście.
    > Wstaję kiedy chcę, robię co chcę. To się nazywa prawdziwe szczęście.

    szczęście to jest wtedy gdy żyjesz w harmoni, praca rodzina płaca hobby.

    Ci co sobie planuja na emeryturce NIC NIE ROBIENIE, długo nie żyją.

  • 17. Data: 2012-02-21 06:35:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek S. wrote:

    > O, były policjant, czy wojskowy, czy też inny darmozjad? ;)

    No niestety, ja na razie jestem tylko zdrowy :-)
    Ale dlaczego zaraz darmozjad?
    Jeśli ktoś ma pracę, która daje mu duże zarobki,
    przy minimalnym zaangażowaniu, jest zabezpieczony finansowo
    (tzn nie musi pracować), to
    dlaczego odbierasz to tak negatywnie?

  • 18. Data: 2012-02-21 08:18:40
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > Prezydenta z jakąś grupą kobiet. Jakieś stowarzyszenie walczące o prawo
    > do przedwczesnej emerytury dla kobiet. Dyskusja o wieku emerytalnym 67
    > dla kobiet.
    >
    > I tak mnie naszło jak oglądałem te baby. Na oko każda z nich miała nie
    > mniej jak 50 lat. Reforma z wiekiem do 67 roku ma dotyczyć kobiety które
    > teraz mają maksymalnie 38 lat.
    >
    > Po co te baby się zajmują tym co ich nie dotyczy ? Czemu głos zabierają
    > wszyscy co już mają grubo lat na karku ??
    >
    > Może trzeba zapytać tych zainteresowanych ? Tych których problem

    Wogóle to te kobitki to polityczne suki,
    które dostają za te - chła,chła,chła,chła - konsultacje społeczne
    kasę jak aktorzy za udział w reklamach.

    Wkurwiają tylko naród nic więcej.

    Andrzej.

  • 19. Data: 2012-02-21 08:21:24
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-21 07:35, cef pisze:

> [...]
    > Ale dlaczego zaraz darmozjad?
    > Jeśli ktoś ma pracę, która daje mu duże zarobki,
    > przy minimalnym zaangażowaniu, jest zabezpieczony finansowo

    To proste:
    Bo ten ktoś "ma", więc trzeba mu zabrać.
    Tak przecież działa ten system, od 1917 roku "do nadal".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 20. Data: 2012-02-21 16:06:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-21 09:21, Użytkownik maruda napisał:

    > To proste:
    > Bo ten ktoś "ma", więc trzeba mu zabrać.
    > Tak przecież działa ten system, od 1917 roku "do nadal".

    Bo to świetna koncepcja była, każdy kto ma więcej to
    wróg klasowy, ograbić i zamknąć lub zabić. I zwolennicy
    jak widać mają się świetnie do dzisiaj.