  • Data: 2005-07-27 21:30:43
    Temat: Re: nokia i 3 juz taka sama awaria
    Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dc7qj2$emi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > kupiłem 10mcy temu nokie w erze
    > po około miesiącu miała pierwszy pad - przestały działać klawisze
    > napriwili szybko i było ok
    > po 2 miesiacach od naprawy znowu to samo
    > naprawili i było ok do wczoraj
    > znowu to samo
    >
    > i moje pytanie, w jaki sposob zarządać nowego telefonu, bo ten ma jakąś
    > wadę - 3cia ta sama usterka, co mogę zrobić i jak (na jakiej podstawie)
    > zarządać wymiany telefonu. Bo obawiam się, że tak będzie ciagle a
    > gwarancja za kilka miesięcy kończy się :(
    >

    > --
> [...]

    Ja skorzystałam z niezgodności towaru z umową i przy pierwszej usterce
    wymieniłam Nikię 6230 na 6670 (z niewielką dopłatą. W Erze.
    Po pojawieniu się usterki od razu zglosiłam, że nie interesuje mnie naprawa
    gwarancyjna, ale wymiana. Wysłali telefon do serwisu w celu uzyskania
    eskpertyzy. Serwsi bezczelnie zmienił firmware, naprawił telefon i wydal
    ekspertyzę, że usterki nie zaobserwowano. To było irytujące. Telefon nadal
    jednak miał drobne wady. Tym razem nie odpuściłam i wymienili na inny.
    Yawn