eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonokia i 3 juz taka sama awaria › Re: nokia i 3 juz taka sama awaria
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nokia i 3 juz taka sama awaria
    Date: Wed, 27 Jul 2005 23:30:43 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <dc8ue3$qni$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dc7qj2$emi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-6-108.ists.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1122499844 27378 193.25.6.108 (27 Jul 2005 21:30:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2005 21:30:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-User: yawn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:315799
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "icek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dc7qj2$emi$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > kupiłem 10mcy temu nokie w erze
    > po około miesiącu miała pierwszy pad - przestały działać klawisze
    > napriwili szybko i było ok
    > po 2 miesiacach od naprawy znowu to samo
    > naprawili i było ok do wczoraj
    > znowu to samo
    >
    > i moje pytanie, w jaki sposob zarządać nowego telefonu, bo ten ma jakąś
    > wadę - 3cia ta sama usterka, co mogę zrobić i jak (na jakiej podstawie)
    > zarządać wymiany telefonu. Bo obawiam się, że tak będzie ciagle a
    > gwarancja za kilka miesięcy kończy się :(
    >
    >
    > --
    > pozdros
    > icek

    Ja skorzystałam z niezgodności towaru z umową i przy pierwszej usterce
    wymieniłam Nikię 6230 na 6670 (z niewielką dopłatą. W Erze.
    Po pojawieniu się usterki od razu zglosiłam, że nie interesuje mnie naprawa
    gwarancyjna, ale wymiana. Wysłali telefon do serwisu w celu uzyskania
    eskpertyzy. Serwsi bezczelnie zmienił firmware, naprawił telefon i wydal
    ekspertyzę, że usterki nie zaobserwowano. To było irytujące. Telefon nadal
    jednak miał drobne wady. Tym razem nie odpuściłam i wymienili na inny.
    Yawn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1