  • 11. Data: 2013-08-07 08:41:27
    Temat: Re: no i uciekl...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2013 03:00, Budzik pisze:

    > Hmm, kiedy konczy sie obrona a zaczyna agresja?
    > Po którym ciosie wymierzonym w leżącego?

    Mowa jest o rzekomym "zabójstwie".

    A 5 "plomb" u normalnego człowieka zgonu nie spowoduje.

    Swoją drogą może wyrwij się z wirtualnego świata gier z walkami turowymi
    - w rzeczywistości mało który człowiek jest w stanie w stresowej
    sytuacji walki w zwarciu dokładnie i świadomie kalkulować każdy ruch. W
    mojej mocno amatorskiej ocenie (niech ktoś bardziej wyszkolony bojowo,
    może np. Robert, potwierdzi lub zaprzeczy) seria uderzeń była "na
    automacie", potem się zatrzymał, zorientował że dalsze obezwładnianie
    nie jest konieczne i odstąpił - jakby faktycznie był taki drań jak
    sugerujesz, to przynajmniej by go jeszcze kopnął na pożegnanie.

  • 12. Data: 2013-08-07 11:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Swoją drogą może wyrwij się z wirtualnego świata gier z walkami turowymi

    O, jak ładnie...
    Skąd takie wnioski?

> [...]
    > nie jest konieczne i odstąpił - jakby faktycznie był taki drań jak
    > sugerujesz, to przynajmniej by go jeszcze kopnął na pożegnanie.

    Zgadzam sie, ze ogólnie mało który człowiek by sie tak zachował...
    Zwłaszca, że z doniesień prasowych wynika, że po tej "naturalnej sprzeczce"
    i "serii uderzeń na automacie" policje i pogotowie po kilkunastu minutach
    wezwał ktos inny. Rzeczywiście - "na automacie" przyłożył, "na automacie"
    zostawił...

    Jednak ja nie przesądzam winy.
    Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
    zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 13. Data: 2013-08-07 11:14:22
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-07 11:00, Budzik pisze:

    > Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
    > zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

    Stał za tym "ważny interes państwa" ;) jak to wyjaśniła Danusia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2013-08-07 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Stał za tym "ważny interes państwa" ;) jak to wyjaśniła Danusia.

    Ale ja jestem powaznie ciekaw motywów a ironizowanie tego nam nie wyjaśni.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 15. Data: 2013-08-07 12:24:52
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/7/2013 3:00 AM, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Hmm, kiedy konczy sie obrona a zaczyna agresja?
    > Po którym ciosie wymierzonym w leżącego?

    po pierwszym, ktory nie jest odpowiedzią na atak.

  • 16. Data: 2013-08-07 12:27:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2013 11:00, Budzik pisze:

> [...]
    > wezwał ktos inny. Rzeczywiście - "na automacie" przyłożył, "na automacie"

    Ano.

    > Jednak ja nie przesądzam winy.
    > Pytanie, czy będziemy mogli sie tej winy dowiedzieć, skoro prokuratura
    > zadziałała w taki sposób, ze zgubiła "swiadka"...

    Patrz: Art. 479 § 1 i 482 KPK

  • 17. Data: 2013-08-07 12:47:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2013 12:24, witek pisze:

    > po pierwszym, ktory nie jest odpowiedzią na atak.

    ...odpowiedział kolejny mistrz komputerowych walk turowych ;->

  • 18. Data: 2013-08-07 13:31:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ...odpowiedział kolejny mistrz komputerowych walk turowych ;->

    Andrzeju, dlaczego musisz udowadniać swoją rację poprzez atak personalna,
    zamiast poprzez argumenty.
    Oglądałem ten sam film co ty i dla mnie agresorem, pomimo posiadania psa i
    kija był jednak ten młody człowiek.
    Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego nie
    pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.
    Przecież to ten młody był pierwszy agresywny (próba zniszczenia drzwi) i to
    on miał możliwość odejscia poniewaz miał wolną drogę do ucieczki.

    Czy naprawde widzisz w tej bójce obronę a nie przerośnięte ego, jakieś
    niezrozumiałe pobudzenie i brak trzeźwej oceny sytuacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 19. Data: 2013-08-07 13:48:01
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.08.2013 08:41, Andrzej Lawa wrote:

    > Mowa jest o rzekomym "zabójstwie".

    ma miec postawiony zqarzut nieumyslnego spowodowania smierci - tak to
    sie ladnie w kodeksie nazywa, na filmiku - kontrowersyjne - to
    nieumyslne. Prawnie - nie miał w zamierzeniu zabić, ale tak wyszło, że
    przez to co zrobił (w bezpośrednim nastepstwie) umarł człowiek.

    > A 5 "plomb" u normalnego człowieka zgonu nie spowoduje.

    Zdefiniuj "normalnego" - podeprzyj sie KK, KW lub inną ustawą.

> [...]
    > nie jest konieczne i odstąpił - jakby faktycznie był taki drań jak
    > sugerujesz, to przynajmniej by go jeszcze kopnął na pożegnanie.

    Jakby NIE był draniem, to by sie zastanowił, dlaczego dziadek nie
    wstaje, nie rusza sie i czy aby w swoim szalenstwie nie za mocno go
    pobil i WEZWAL POMOC

    zen.aspx

  • 20. Data: 2013-08-07 14:03:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.08.2013 13:31, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Andrzeju, dlaczego musisz udowadniać swoją rację poprzez atak personalna,
    > zamiast poprzez argumenty.

    To JEST argument - wczytaj się.

    Twoje i witka podejście jest takie, jakby przed każdym ruchem przeciętny
    człowiek był w stanie go dokładnie i logicznie z analizować.

    A realnej sytuacji ciosy padają ZAWSZE nieco "na zapas".

    Teraz dotarło, czy znowu tłumacza potrzebujesz?

    > Oglądałem ten sam film co ty i dla mnie agresorem, pomimo posiadania psa i
    > kija był jednak ten młody człowiek.

    Najpierw - może. Potem był neutralny i stał sobie na publicznie
    dostępnym terenie i nie robił nic poza lekkim kiwaniem się.

    > Wyglądalo to tak, jakby starszy chciał odgonić chuligana a temu ego nie
    > pozwoliło odejsc i dlatego zaatakował.

    Zaatakował w obronie własnej - kiedy stoją już sobie daleko i w terenie
    publicznym został spryskany gazem.

    > Przecież to ten młody był pierwszy agresywny (próba zniszczenia drzwi) i to

    To twoja projekcja. Dobijanie, niezbyt grzeczne - owszem. Ale jakby
    faktycznie próbował zniszczyć drzwi, to by je zniszczył - tego typu
    drzwi nie są zbyt solidne.

    > on miał możliwość odejscia poniewaz miał wolną drogę do ucieczki.

    Ale nie miał OBOWIĄZKU ucieczki. Miał pełne prawo stać tam gdzie stał w
    momencie spryskania.

    > Czy naprawde widzisz w tej bójce obronę a nie przerośnięte ego, jakieś
    > niezrozumiałe pobudzenie i brak trzeźwej oceny sytuacji?

    Przerośnięte ego tego dziadka z pałką, psem i gazem - owszem.