    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgłoszona darowizna od rodziców
    Date: Wed, 25 Nov 2015 12:48:42 -0600

    ddddddddd wrote:

    > w zasadzie chodzi o to, że darowizna ma zostać odwołana - i ślady tego
    > odwołania pozostaną pewnie do śmierci ;)

    za malo danych,co to bylo, gotowka, nieruchomosc, cos fizycznie bedziesz
    oddawał, czy tez tylko zmiana gdzies w papierach i jakich

    a w ogole są podstawy do odwołania darowizny? bo to nie takie proste.

    zdaje sie, ze gdyby nie minęło 5 lat, to przy odwołaniu darowizny
    moznaby sie pokusic o zwrot podatku.

    wiec w zasadzie po odwołaniu to nie wiem czy US teraz miałby się czego
    przyczepic. wszak darowizny nie ma.

    > A może uznać tą kwotę jako pożyczkę (nieoprocentowaną) kiedyś i zwrot -
    > teraz?

    Zadnych własnych pomysłów - jak to mawiał muzyk Kwinto.

    co najwyzej US sam ci to przekwalifikuje na pozyczke jak juz cos sie
    wyda. ale cienko to widze.