  • 31. Data: 2023-09-13 17:00:42
    Temat: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2023 o 16:46, Wiesiaczek pisze:

    > Napisałem, jak policja traktuje frajerów, którzy liczą na jej pomoc.
    > Podparłem cytatem artykułu.

    Dość przypadkowego zresztą.

    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Wielu rzeczy. Za dużo, by wymieniać. Spróbujemy "małymi kroczkami".

    > Tak, jest moje bo jestem Polakiem.
    > I jest mi bardzo wstyd z tego powodu, ale mam małe możliwości, żeby to
    > zmienić.

    Zrzecz się obywatelstwa.

    > Sąsiadka mnie poprosiła.

    Czemu w tej sytuacji nie odmówiłeś?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-09-13 17:26:37
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Co to znaczy popsute? No i po co je wynosił. Były zamknięte i nie mógł
    > przejść?

    LOL :)

  • 33. Data: 2023-09-13 17:28:12
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Tak, jest moje bo jestem Polakiem.
    > I jest mi bardzo wstyd z tego powodu, ale mam małe możliwości, żeby to
    > zmienić.

    Jedź do swoich do kacapii :D

  • 34. Data: 2023-09-13 18:22:08
    Od: Henryk hajdan <h...@g...com>

    > Najprawdopodobniej nie ustalono personaliów kierującego. Być może
    > ukarano właściciela za niewskazanie, ale tu już nie jesteś stroną
    > postępowania i nie mogą Cię o tym informować.

    Straż Miejska tak robi w sprawach parkowania. Jeśli list jest odebrany,
    to ścigają za niewskazanie i sprawy się toczą.

  • 35. Data: 2023-09-13 18:35:49
    Od: Henryk hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2023-09-13 o 14:57, Wiesiaczek pisze:

    > Gówno prawda.
    > Mają to w dupie, o czym przekonałem się osobiście.

    Ja też, chociaż mnie to nie dotyczy.

    U mnie na wsi jakiś psychol wyjął drzwi od obory i wyniósł daleko na
    pole. świnia i kury poczuły się wolne i sobie poszły.
    Ktoś odnalazł drzwi i zamontował u siebie. Gdy gospodarz zauważył
    przypadkiem swoje drzwi zamontowane 5 gospodarstw dalej poszedł do
    dzielnicowego, a dzielnicowy mimo iż zna naszą wieś od 30 lat,
    powiedział, że jak nie ma faktur, to ani jeden, ani drugi nie jest w
    stanie udowodnić, że te drzwi są jego. Faktur nie ma, bo drzwi zostały
    zrobione z tego co było na podwórku i jest prawny pat.

    To zdarzenie sprzed ok 5 lat.

  • 36. Data: 2023-09-13 18:41:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2023 o 18:22, Henryk hajdan pisze:
    > Straż Miejska tak robi w sprawach parkowania. Jeśli list jest odebrany,
    > to ścigają za niewskazanie i sprawy się toczą.
    I oty,m informują osobę, która powiadomiła o samym wykroczeniu?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 37. Data: 2023-09-13 18:43:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2023 o 17:26, n...@o...pl pisze:

    > LOL :)

    Bo wówczas byłoby naruszenie miru domowego. To jest ścigane na wniosek,
    a wniosku od uprawnionego mogło nie być - przykładowo.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 38. Data: 2023-09-13 19:29:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Sep 2023 10:23:59 +0200, Krystek wrote:
> [...]
    > właściciela pojazdu (tj. nie kierowcy). O co może chodzić? Faktycznie
    > jakaś wielka niemożność czy niechciejstwo? Kopać się z koniem czy odpuścić?

    A bardzo się zasłużył?

    Bo wiesz ... nie rób drugiemu, co tobie niemiłe :-)

    J.

  • 39. Data: 2023-09-13 19:45:43
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    On 9/13/23 19:29, J.F wrote:
    > A bardzo się zasłużył?
    >
    > Bo wiesz ... nie rób drugiemu, co tobie niemiłe :-)

    Wg. taryfikatora to na 15pkt. karnych + mandat. To po prostu
    niebezpieczne jest dla mnie i innych, szczególnie na ruchliwych trasach.

  • 40. Data: 2023-09-13 19:56:17
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Bo wówczas byłoby naruszenie miru domowego. To jest ścigane na wniosek,
    > a wniosku od uprawnionego mogło nie być - przykładowo.

    Daj już spokój, mam dosyć psycholi.

    --
    Wiesiaczek - dziś z Djerby - Tunezja
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: