    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Date: Wed, 13 Sep 2023 15:44:38 +0200

    W dniu 13.09.2023 o 15:19, n...@o...pl pisze:
    > Jesteś kacapem, więc pytanie brzmi -- ile z tego co wyżej sfabrykowałeś.

    Na pewno niedorzecznym jest fragment o przepychaniem pomiędzy komendą
    dzielnicową, a dzielnicowym. No przecież dzielnicowy, to służy w
    komendzie dzielnicowej.

    Niebyt mądra również jest wzmianka o "przypilnowaniu sprawy". No bo
    skoro sąd nie dopatrzył się popełnienia czynu zabronionego, to wygląda
    na to, że "przypilnowanie" polegało na pieniaczeniu się i zmuszeniu
    skierowania do sądu sprawy, w której nie było przestępstwa - po prostu
    dla tzw. świętego spokoju.

    No i już odpowiadając na ten fragment:

    Chodzi o to, że uznano, ze przestępstwa nie popełnił, a zatem sama
    znajomość jego personaliów, czy nawet przyznanie się przez niego do
    zdjęcia tych drzwi niczego tu nie zmienia. No chyba, że chcesz go
    oskarżyć o to, ze nazywa się Kowalski.

    Czemu policja, prokurator aż ostatecznie sąd uznały, że zdjęcie przez
    tego konkretnego człowieka tych konkretnych drzwi znamion czynu
    zabronionego nie wypełnia, no to już trudno po takim opisie stwierdzić.
    Pozostaje ufać, iż przemawiały za tym ważne przyczyny.
    --
    (~) Robert Tomasik