    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niewykrycie sprawcy wykroczenia
    Date: Wed, 13 Sep 2023 14:57:59 +0200

    > Najprawdopodobniej nie ustalono personaliów kierującego. Być może
    > ukarano właściciela za niewskazanie, ale tu już nie jesteś stroną
    > postępowania i nie mogą Cię o tym informować.
    >
    > Trudno mi powiedzieć, ile podobnych zdarzeń kończy się ukaraniem
    > kierującego, a w ilu brak jest możliwości jego ustalenia i wówczas
    > ewentualnie właściciela można ukarać za niewskazanie kierującego.
    > Internet jest pełen danych o tym, jak wygląda ściganie w tym zakresie,
    > więc nie ma sensu, bym się tu popisywał elokwencją i to kopiował. Wydaje
    > mi się, że nikt takich statystyk nie prowadzi.

> [...]

    Gówno prawda.
    Mają to w dupie, o czym przekonałem się osobiście.

    Gostek rozebrał drzwi na klatkę schodową, niszcząc je oczywiście i
    wystawił jedno skrzydło do zsypu.
    Najpierw policja nie chciała przyjąć zgłoszenia i spychała sprawę od
    komendy dzielnicowej do dzielnicowego (zupełnie gdzie indziej) i
    odwrotnie, a po skierowaniu sprawy do prokuratury ta sama zagrywka z
    odsyłaniem dokumentów z powrotem do komendy i t.d.
    Po przypilnowaniu prokuratura wysłała oskarżenie do sądu ale ten nie
    dopatrzył się znamion przestępstwa ani wykroczenia, a sprawa została
    umorzona.

    Dane gostka są znane, sam na przesłuchaniu przyznał się do demontażu
    drzwi więc nie wiem, o co chodzi?

    Dlatego pierdolę takie państwo prawa i sam zajmuję się swoimi sprawami.
    Podkreślam też, że wstyd być Polakiem!

    --
    Wiesiaczek - dziś z Djerby - Tunezja
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: