  • 21. Data: 2002-07-11 09:12:38
    Temat: Re: Kazde nieuprawnione linkowanie jest zakazane Re: Glebokie linkowanie zakazane!!!!!
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Kopia:
    > Redakcja Wprost

    Szanowny Jacku vel Dariuszu
    Przeciez ja to juz czytam w Usenecie. Poco mi jeszcze kopia druga?

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 22. Data: 2002-07-11 17:49:13
    Temat: Re: Glebokie linkowanie zakazane!!!!!
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2002 10:12:47 +0200, uzytkownik "Piotr 'VaGla'
    Waglowski" <v...@v...nospam.pl> znuzony oparl sie o klawiature i
    wyszlo z tego co nastepuje:

    ><cynizm>
    >Przyjmujac ten punkt widzenia nalezy sie spodziewac fali pozwow przeciwko
    >wyszukiwarkom takim jak infoseek, google, altavista...
    ></cynizm>

    Madre to onajmniej jak sanki w maju.
    No i teraz zobaczymy czy mamy w tej Unii naprawde liberalow i debilne
    prawo nie bedzie jednak obowiazywalo, czy nie daj Boze jeden wielki
    fanklub Hansa Kelsena...

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ http://www.divx.com.pl ____/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\
    Running Wild - "Treasure Island"