  • 1. Data: 2002-07-09 12:24:02
    Temat: Umowa o dzieło a zwolnienie lekarskie.
    Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net>

    Prowadze działalność gospodarczą, opłacam składki chorobowe, obecnie z
    powodu problemów ciązowych przysługuje mi zwolnienie (płatne przez Zus). Po
    tygodniowym pobycie w szpitalu dostałam 30 dni zwolnienia, ktore
    prawdopodobnie później zostanie przedłużone. Czy w czasie przebywania na
    zwolnieniu mogę pracowac na umowę o dzieło (praca dla pewnego wydawnictwa, w
    domu, głownie dzwonienie po różnych firmach, wysyłanie faxów, trochę pracy
    na komputerze), czy ktoś (Zus np.), może sie do tego przyczepić i np.
    zasiłek chorobowy przepadnie??
    Na zwolnieniu jest wpisany symbol - 2, czyli, że mogę chodzić, nie muszę
    leżeć.

    Pozdrawiam - Ula