eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Re: nietypowe, jak się zachować żeby nie stracić i nie być w sprzeczności z prawem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-10-09 09:54:50
    Temat: Re: nietypowe, jak się zachować żeby nie stracić i nie być w sprzeczności z prawem
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Oct 9, 11:40 am, gfq <grejfiq@WYRZUC_TOgazeta.pl> wrote:
    > Marcin Wójcik pisze:
    >
    > > Rozważmy taka hipotetyczna sytuacje.
    >
    > > Obywatel X zamawia do domu człowieka od napraw np. komputera,
    > > ten przyjeżdża na miejsce, dokonuje naprawy po czym mówi że należy sie
    > > tyle i tyle. Na co pan/pani X mówi nie zapłacę, proszę wyjść z mojego domu!
    >
    > > Co zrobić? Wezwać policje i podciągnąć to pod wyłudzenie?
    >
    > > p,M
    >
    > a na jakiej podstawie przyjąłeś zlecenie od klienta??
    > umowa o dzieło, zlecenie z firmy, umowa ustna, znajomy ?
    > czy dysponujesz jakimkolwiek dowodem na to, ze klient zamawiał taka usługę ?
    >
    > pozdrawiam,
    > gfq

    Jesli wymienił sprzet to niech klient pokaze dowod zakupu wymienionego
    sprzetu, jesli oprogramowanie to niech pokaze płyty z tym co wgrał a
    informatyk moze pokazac na logach ze 10 minut temu grzebał w pliku
    takim i takim i zrobil taka a nie inna zmiane w biosie.
    Miałem kiedys podobna sytuacje bo oddalem sprzet do naprawy a potem
    nie moglem go odzyskac pomoglo wezwanie policji ze to paser bo ma
    sprezt na ktory nie ma faktury zakupu a ja mam.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1