  • 1. Data: 2007-10-09 07:19:09
    Temat: Policja odda mi pieniadze ?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Zostalem wezwany na przesluchanie jako swiadek. Przesluchanie odbylo sie
    100km ob miejsca mojego zamieszkania.

    Po przesluchaniu poprosilem pana Policjanta o pewne zaswiadczenie, onze
    nie ma problemu, musze napisac podanie i wplacic pare zl oplaty na konto
    KWP.

    Zaplacilem i czekalem, wczoraj dostalem pismo, ze Policja nie jest
    wladna wydac mi zaswiadczenie i w tym celu mam sie zglosic do Prokuratury.

    Czy w zwiazku z wprowadzeniem mnie w blad przez pana Policjanta i
    niekorzystne rozporządzenie moimi pieniedzmi, moge domagac sie zwrotu
    pieniedzy wraz z kosztami (koszt przelewu) i odsetkami ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-09 10:27:34
    Temat: Re: Policja odda mi pieniadze ?
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > niekorzystne rozporządzenie moimi pieniedzmi,

    Policja nie rozporządzała się twoimi piniędzmi tylko Ty

    > moge domagac sie zwrotu
    > pieniedzy wraz z kosztami (koszt przelewu) i odsetkami ?

    Możesz. Prawo tego nie zabrania.

    K.

  • 3. Data: 2007-10-09 13:46:05
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    K. pisze:

    > Policja nie rozporządzała się twoimi piniędzmi tylko Ty

    Policja nie. To ja niekorzystnie rozporzadzilem w wyniku blednych
    informacji uzyskanych od Policjanta.

    > Możesz. Prawo tego nie zabrania.
    Ok,ale czy jest sens ?

  • 4. Data: 2007-10-09 14:11:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Baczek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ok,ale czy jest sens ?

    A co chcesz osiagnac? Zwrot tych paru zlotych? Wiecej bedzie Cie
    kosztowalo dostarczenie tego pisma na policje (polecony) + czas
    poswiecony na wyklocanie sie o swoje niz dostaniesz zwrotu. Jesli chodzi
    Ci o zasady - to co innego
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-10-09 16:37:44
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    badzio pisze:
> [...]
    > kosztowalo dostarczenie tego pisma na policje (polecony) + czas
    > poswiecony na wyklocanie sie o swoje niz dostaniesz zwrotu. Jesli chodzi

    Wlasnie chodzi mi raczej o zasady. Policjant wmowil mi ze bedzie OK, a
    teraz przez niego mam mase problemow.

    Wysle pismo, ze zadam zwrotu wraz z kosztami i odsetkami - w "ryj" nie
    dadza, zamknac tez nie powinni.

    Jak co to dam znac.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-10-14 12:56:38
    Od: "Ls" <t...@a...pl>

> [...]
    > teraz przez niego mam mase problemow.
    >
    > Wysle pismo, ze zadam zwrotu wraz z kosztami i odsetkami - w "ryj" nie

    Mnie kiedys czesto na wku ciągali, kilka razy w ciagu roku. Mimo ze juz
    bylem po wojsku to ciagle jakies wzywali mnie to na wydanie karty
    mobilizacyjnej, to na zamiane, sprawdzenie danych, cwiczenia rezerwy... Zeby
    nie bylo im za fajnie to za kazdym razem przychodzilem przygotowany z
    podaniem o zwrot pieniedzy za przejazd i utracone w tym dniu zarobki, bo
    musialem brac urlop bezplatny tego dnia, przynajmniej w teorii. Kij ze przez
    godzine biegali po calej komendzie z pietra na pietro zeby to zalatwic,
    wszystkie papierki powypelniac i dac mi na koniec pieniądze. Ja mialem
    przynajmniej cichą satysfakcję ze wreszcie musza ruszyc zadki i cos zrobic
    zamiast pic kawe caly dzien ;) taki klient jak ja pewnie nie czesto im sie
    trafial, bo wiekszosc facetow w strachu i trwodze nie smie nawet sie
    upomniec o kase za przejazd ;)
    Pozdr,
    Ls.