  • 1. Data: 2007-10-09 07:19:42
    Temat: czy zlamanoprawo pokazujac nagranie z gabinetu doktora G.?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Coraz mniej mi sie to podoba, otworze firme, jakis ciec z 'sb' zamontuje
    u mnie wpokoju kamere a pozniej to 'sprzedadza' telewizji.
    Chyba ciut za duza ingernecja w prywatnosc.

    Dla jednozwojow mozgowych typu leszek: nagranie nie dowodzi zarzutu
    mordesrwta ktory to wlasnie - a nie korupcje - krytykowala masa osob w
    tym - jak to dzisiaj jakis kretyn podniesiony do rangi posla powiedzial
    -tzw autorytety moralne.

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 2. Data: 2007-10-09 08:02:40
    Od: ps <p...@g...pl>

    Sowiecki Agent pisze:
    > Coraz mniej mi sie to podoba, otworze firme, jakis ciec z 'sb' zamontuje
    > u mnie wpokoju kamere a pozniej to 'sprzedadza' telewizji.

    A to jego firma była? Czy szpital?

    > Chyba ciut za duza ingernecja w prywatnosc.

    Tu się trudno nie zgodzić :/

    (..)

  • 3. Data: 2007-10-09 08:19:07
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ps napisał(a):

    > A to jego firma była? Czy szpital?

    a co za roznica(w swietle ustawy o cba zadna, jak nei zechcesz
    wspolpracowac wydajac im na wlasny koszt kopie dokumentow to cie moga
    spalowac), zostal w pokoju sam, wiedzacz enikt nie patrzy mogl sobie
    chciec zrobic dobrze. Cokolwiek. Korupcje mozna udowodnic chocby przy
    pomocy sprzetu do nagrywania dzwieku, zamiesczzenie kamery to moim
    zdaniem przegiecie paly, nie mowiac o upublicznieniu tego.

    P.

  • 4. Data: 2007-10-09 08:39:05
    Od: ps <p...@g...pl>

    W tym świetle tak, ustosunkowałem się tylko do tego, co Ty napisałeś :)

> [...]
    > pomocy sprzetu do nagrywania dzwieku, zamiesczzenie kamery to moim
    > zdaniem przegiecie paly, nie mowiac o upublicznieniu tego.

    No cóż.. Orwell... A upublicznienie - nie wiem, czy to jest w ogóle
    dozwolone.

  • 5. Data: 2007-10-10 11:22:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ps wrote:

    > A to jego firma była? Czy szpital?

    Mnie bardziej interesuje, jakim prawem tę kamerę zainstalowali? Mieli na
    to nakaz sądowy?

    Bo bez tego to Art. 267 par.2 KK...

    > Tu się trudno nie zgodzić :/

    Prywatność to jedno. Naruszenie ochrony wizerunku (publikacja bez zgody)
    - drugie.

    Trzecie to "korupcja" lekarza: abstrahując od moralnej oceny "kopert"
    dla lekarzy - czy aby na pewno lekarze podpadają pod Art. 228 KK? Lekarz
    (nawet w państwowej placówce) funkcjonariuszem publicznym nie jest...

    PS: on tę kopertę dostał przed czy po? Bo jak po to zaczynam się bać, bo
    kiedyś w pewnym urzędzie zrewanżowałem się za wyjątkowo sprawne
    załatwienie sprawy przy pomocy paczuszki dobrej herbaty oraz kawy ;)

  • 6. Data: 2007-10-10 17:53:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Trzecie to "korupcja" lekarza: abstrahując od moralnej oceny "kopert"
    > dla lekarzy - czy aby na pewno lekarze podpadają pod Art. 228 KK? Lekarz
    > (nawet w państwowej placówce) funkcjonariuszem publicznym nie jest...

    a gdzie w 228 masz o funkcjonariuszu publicznym?

    KG

  • 7. Data: 2007-10-11 08:33:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > kiedyś w pewnym urzędzie zrewanżowałem się za wyjątkowo sprawne
    > załatwienie sprawy przy pomocy paczuszki dobrej herbaty oraz kawy ;)

    przcytaj na http://www.zbigniewziobro.org tam wrzucilem kawalek
    orzczenia i info ze stron prokuratury, z tego wynika ze albo musialo to
    byc dane w zamian za decyzje (uzalezneinie) albo musiaolby swoim
    zachowaniem dac do zrozumienia ze bedzie chcial 'prezent'.

    Wic samo nagranie niejednoznacznie dowodzi korupcji, mogl o nie byc
    przestepstwa.

    Co do zamiesczenia kamery, kuzwa, mozna jej bylo dac kamere(tej ktora z
    koperta poszla), toz to przerazajace w jaki sposob tutaj postapiono.

  • 8. Data: 2007-10-11 08:34:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    acha i nie funkcjonariusz publiczny a osoba pelniaca funkcje publiczna,
    jest nia lekarz (w pewnych okolicznosciach).

    P.