    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nierowne traktowanie w pracy
    Date: Sat, 08 Oct 2005 01:13:40 +0200

> [...]
    > Jeśli nie, a oni tak to wszystko jest porządku. Nierówność jest
    > zamierzona przez ustawodawcę i nic na to nie poradzisz.
    > Oni pewnie zostali zatrudnieni przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia
    > 27 czerwca 2003 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie
    > niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 137, poz. 1304) w publicznych
    > placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz ośrodkach
    > adopcyjno-opiekuńczych działających na podstawie ustawy z dnia 29
    > listopada 1990 r. o pomocy społecznej - a ty pewnie pracujesz w takiej

    Nie podpadam pod KN ale pracuje z ludzmi zatrudnionymi z KN i na tym
    samym stanowisku!!
    Nie moge odpowiadac za bledy w polskim ustawodastwie!:)

    > Podstawa powinien być regulamin pracy albo w umowie o pracę. Jak tam
    > stoi w tym "tajnym" regulaminie?

    Wg KN musza miec na dwa tygodnie ja wg KP musze musze miec na miesiac i
    to by bylo na tyle:)

    > Przerwa tak winna być. Można zastanowić się czy jest to praca w
    > nadgodzinach, ale raczej nie. Egzekowoać to chyba można tylko przez
    > inspekcje pracy.

    Dlaczego nie jest to praca w nadgodzinach - pracowales kiedys np 15 dni
    bez przerwy? tj wolnego dnia? ja tak nie sadze ze jest to zgodne z KP

    > Jak wyżej. Odpowiedzi co do czasu pracy są przy założeniu że nie
    > pracujesz w jednostce która ma jakieś odbrebne uregulowania prawne.

    Ni ema zadnych odrebnych uregulowan

    > ) 13:30 nie, ale o 22 tak - to 14 godzin :)

    A co z wolnym dniem po nocce?

    W regulaminie pracy pisze miesiac i to jest moj problem:(

    > MOżesz tego zażądać. sami z urzedu nie musza tego dawać chyba że co
    > innego jest w regulaimnie pracy.

    > A co na to regulaimn. Bo to co napisałas jest mocno podejrzane.

    Regulamin mowi ze pracownicy pedagogiczni maja miesieczny okres
    rozliczeniowy, natomiast z nas tj zatrudnionych z KP robi sie jeleni i
    mowi sie nam ze musimy byc tani:) a ja wcale taka tania w utrzymaniu nie
    jestem:)

    > Możliwe jest, ale jest nielegalne :)

    Ale ja mam to co tydzien:(

    > Można, bo ustawa nauczyciela zakałda że nauczyciele maja lepiej.

    Pracujemy na tym samym stanowsku!