  • Data: 2009-06-22 09:01:41
    Temat: Re: niemiecka umowa o prace w Polsce???
    Od: "Burumbuk Rakatiki" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> napisał(a):

    > Na podobnych zasadach pracowałem przez kilka lat, ale da firmy z
    > innego kraju (tj. nie z Niemiec). ZUS i podatki płaciłem sam, są
    > odpowiednie formularze na to. W moim rejonie to nic dziwnego:
    > - wielu marynarzy pracuje na podobnych zasadach (tyle że nie

    a to ciekawe ze bez DG tez mozna. Rade z pojsciem do pani z US na pewno
    wykorzystam jak tylko wroce do PL! jestem ze szczecina, wiec tam tez powinni
    sie na marynarzach znac:)

    napisz jeszcze prosze:

    * jak dzialalo bez DG rozliczanie diet/kosztow podrozy (hotel etc)?
    konkretnie: firma ci je zwraca a na jakiej podstawie od tego zwrotu w PL NIE
    placiles podatku?

    * rozumiem, ze bez DG to opodatkowanie jak PIT przy zatrudnieniu (i
    ew. "wpadniecie" w drugi prog), tak?

    pozdr
    Pawel