  • Data: 2009-06-23 08:22:28
    Temat: Re: niemiecka umowa o prace w Polsce???
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Burumbuk Rakatiki napisał/wrote dnia/on 2009-06-22 11:01:

    > * jak dzialalo bez DG rozliczanie diet/kosztow podrozy (hotel etc)?
    > konkretnie: firma ci je zwraca a na jakiej podstawie od tego zwrotu
    > w PL NIE placiles podatku?

    Dogadałem się z szefostwem ile mniej-więcej mogę wydać w podróży
    i w sumie wychodziłem na tym lepiej niż na dietach. A podatku nie
    płaciłem, bo faktury za hotel, restaurację, paliwo... były
    wystawiane nie na mnie - a na firmę w której pracowałem.

    > * rozumiem, ze bez DG to opodatkowanie jak PIT przy zatrudnieniu
    > (i ew. "wpadniecie" w drugi prog), tak?

    To był jakiś inny PIT, składany co miesiąc, numeru nie pamiętam.
    Jeśli wieczorem będę o tym pamiętał, to sprawdzę na dnie szafy -
    ale przez tych kilka lat mogło się to zmienić więc lepiej pogadaj
    z kobietkami z US.

    Pozdr,
    --
    ŁK