  • Data: 2003-11-16 20:52:34
    Temat: Re: nielegalny użytkownik w sieci
    Od: "Piotr" <e...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i koniec ... oczywiscie jak niemasz regulaminu to mysle ze nadal mozesz to
    > zrobic :) ale jak go niemasz tos dupa a nie admin :D

    tak tak juz wiem prawie co drugi post mowi ze jestem d.... nie administrator
    , mozliwe nie jestem alfa i omega , ale kotroluje ruch w mojej sieci ,
    regulamin oczywiscie tez jest i stoi w nim ze nie wolno udostepniac pod
    grozba natychmiastowego odlaczenie i poniesienia konsekwencji finansowych -
    NIE o to mi chodzi ! wyjasnilem to kilka postow wczesniej.
    teraz sprawa jest prosta wiadomo gdzie i kiedy sie wpial , a jak nastepny
    wepnie mi sie gdzies na kablach laczacych bloki lub gdzies w piwnicy? ta
    siec pokrywa obszar calego miasta (25.000 mieszkancow) niestety nie
    dysponuje inteligentnymi switchami zeby przesledzic za ktorym switchem jest
    wpiety .zreszta pisze na grupe pl.soc.prawo a nie pl.sieci czy podobna , i
    takiej pomocy oczekiwalem .
    pozdrawiam piotr