  • Data: 2003-11-16 17:36:58
    Temat: Re: nielegalny użytkownik w sieci
    Od: "Piotr" <e...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od ciebie zalezy jakie wyjscie wybierzesz ale dziwie sie jak zbudowałeś
    sieć
    > 300 osobowa jak nie potrafisz sobie dac rady z takim prostym przypadkiem.
    > (coś mi się wydaje że admin to d..a - bez urazy)

    jeszcze raz wyjasnie , zablokowac , czy odlaczec moge - ale watpie zeby
    mialo to dzialanie odstraszajace .
    ja goscia udostepniajacego odetne a ten ktory korzysta na lewo pojdzie do
    innnego kolegi , albo np. przetnie kable i zalozy switcha w piwnicy , na
    ktoryms z kabli idacych do userow , i co znow bede szukal gdzie sie wpial ,
    wypinal ( siekiera :) ) jego kable i czekal gdzie sie wepnie nastepnym
    razem? bez sensu :(
    ps. w umowie jest zakaz udostepniania poza lokal.
    piotr