  • 11. Data: 2004-05-03 09:37:47
    Temat: Re: niechciane reklamy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:c73q2j$1vg$1@inews.gazeta.pl...

    Pisanie do nich nie ma większego sensu, bo to za każdym razem inny
    "operator" podrzuca. Jest tego sporo. A sprawę normuje art. 63a kw.

  • 12. Data: 2004-05-03 09:45:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Chciał bym zauważyć, ze listonosz raczej te śmieci do skrzynki wkłada. Na
    wycieraczkach zostawiają "operatorzy" niezależni. I z pism do właścicieli
    ulotek się bardzo ucieszą, bo to dowód, że dobrze działają.

  • 13. Data: 2004-05-03 09:52:33
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Tristan* *Alder* [ s...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Podejrzewam, że to zależy od listonosza. Może by się znalazł jakiś
    > nadgorliwy, co by uznał, że jednak należy Ci to włożyć.

    no tak... kolejna sytuacja wlasnej interpretacji prawa przez
    pracownika urzedu :))

    no to jeszcze dzis napisze pisemko :)

    > Jak będzie paragraf, to napiszę stosowne ogłoszenie i przykleję na
    > drzwi, że zaśmiecanie grozi tym i tym w imię tego i tego. Jak nie

    a na razie rozumiem nie ma takiego paragrafu ? :(

    > przestaną, to pozostaje w czasie urlopu zaczaić się jeden dzień,
    > wyłapać, zatrzymać, wezwać policję i już. Gorzej jak śmieciarą nie
    > będzie słaba laska, ale postawny byczek :(

    no troszeczke :)

    > BTW: Z firmami ciężko. Do wszystkich będziesz wysyłał? Ja walczę z

    no wiesz... ja lubie miec wszystko zalatwione i jasne i po prostu
    lubie rozwiazywac tego typu sprawy, wiec moge wysylac do wszystkich
    firm - ale nie umiem sie na nic powolac, a skoro nie ma takiej
    regulacji prawnej (nie ma?) to pozostaje tylko nastraszenie
    zasmiecaniem - a dalbys jakiegos linka na to zasmiecanie ?

    > TPSA. Przyjmują zgłoszenie i dalej mi przysyłają spam. I to

    z TPSA to ja tez walcze :) czekam na fakture bo blednie zapisane maja
    moje nazwisko i sie zastanawiam kiedy mi to poprawia, a mnie wkurza
    jak na fakturze jest to bledne nazwisko :/

    > adresowany! Kablówka też do mnie wydzwaniała, pisała i dziwili się
    > bardzo, że ja nie chcę? ale naprawdę? Ofert o internecie też nie?

    moja kablowka na szczescie nie ma kasy na wysylanie reklam :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 14. Data: 2004-05-03 12:21:20
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 3. maja 2004 11:52 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Sarpedon:

    > a na razie rozumiem nie ma takiego paragrafu ? :(

    Nie wiem, pytam o to w innym wątku. Niestety nie jestem prawnikiem :(

> [...]
    > regulacji prawnej (nie ma?) to pozostaje tylko nastraszenie
    > zasmiecaniem - a dalbys jakiegos linka na to zasmiecanie ?

    No właśnie nie wiem, sam tego szukam.

    > z TPSA to ja tez walcze :) czekam na fakture bo blednie zapisane maja
    > moje nazwisko i sie zastanawiam kiedy mi to poprawia, a mnie wkurza
    > jak na fakturze jest to bledne nazwisko :/

    No to wystawiasz im Notę Korygującą.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2004-05-03 14:49:47
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    > Nie wiem, pytam o to w innym wątku. Niestety nie jestem prawnikiem

    ja rowniez

    > No właśnie nie wiem, sam tego szukam.

    jak znajdziesz to dalbys znac ? :)

    > No to wystawiasz im Notę Korygującą.

    wystawilem - juz jedna fakture dostalem bez zadnych zmian, no ale
    poczekam na kolejna, bo mogli nie zdazyc poprawic
    a jesli znow dostane fakture z bledem, co moge wowczas zrobic ?

  • 16. Data: 2004-05-03 15:15:46
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Robert* *Tomasik* [ r...@g...pl ] napisał(a):

    > Pisanie do nich nie ma większego sensu, bo to za każdym razem inny
    > "operator" podrzuca. Jest tego sporo. A sprawę normuje art. 63a kw.

    operator czyli firma zlecajaca podrzucanie czy podrzucajacy? bo
    podrzucajacy w wiekszosci przypadkow to przecietni ludzie chcacy
    cokolwiek dorobic i do takich ludzi nic nie mam - niech sobie
    dorabiaja - chce tylko sie dobrac do tych firm zlecajacych :///
    jesli operator to firma zlecajaca to u mnie akurat sa ciegle ci
    sami - trzy supermarkety, pizzeria i sklep komputerowy

  • 17. Data: 2004-05-03 18:51:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości

    No ale niestety wykroczenia popełniają ci, którzy chcą sobie dorobić.
    Pizzeria powie, że poleciła im to roznieść i umieścić w miejscach do tego
    przeznaczonych albo dać do ręki.