    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane reklamy
    Date: Mon, 03 May 2004 10:51:27 +0200

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 3. maja 2004 00:12 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Sarpedon:

    > 1. czy jakby uchwalono nowa konstytucje i roznoszona by byla tak jak
    > to bylo w '97 to bym dostal czy nie? chodzi o to czym konretnie jest
    > druk bezadresowy - czy jest jakies zdefiniowane pojecie?

    Podejrzewam, że to zależy od listonosza. Może by się znalazł jakiś
    nadgorliwy, co by uznał, że jednak należy Ci to włożyć.

    Dla mnie sprawa jest jasna... Nie jest adresowane do mnie, wypad z mojej
    skrzynki.

    > no tak... ale jesli wracam do domu o 15 a na wycieraczce jest kilogram
    > makulatury codziennie to jak ja moge z tym walczyc? nie wiem kto
    > rozrzucal smieci - pozostaje tylko adres firmy z ulotki

    Jak będzie paragraf, to napiszę stosowne ogłoszenie i przykleję na drzwi, że
    zaśmiecanie grozi tym i tym w imię tego i tego. Jak nie przestaną, to
    pozostaje w czasie urlopu zaczaić się jeden dzień, wyłapać, zatrzymać,
    wezwać policję i już. Gorzej jak śmieciarą nie będzie słaba laska, ale
    postawny byczek :(

    BTW: Z firmami ciężko. Do wszystkich będziesz wysyłał? Ja walczę z TPSA.
    Przyjmują zgłoszenie i dalej mi przysyłają spam. I to adresowany! Kablówka
    też do mnie wydzwaniała, pisała i dziwili się bardzo, że ja nie chcę? ale
    naprawdę? Ofert o internecie też nie?

    Pracowałem kiedyś w firmie spamerskiej i naprawdę taki spamer ma nawet inną
    mentalność. On atakuje Ciebie czasami nawet nie z czystej złośliwości, ale
    dlatego, że taką ma naturę.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)