    From: "Sarpedon" <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane reklamy
    Date: Mon, 3 May 2004 00:12:48 +0200

    *Tristan* *Alder* [ s...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Kilka dni później w skrzynce pojawiła się nalepka z wykrzyknikiem
    > i nie otrzymuję już druków bezadresowych roznoszonych przez
    > Poczkę. Tylko te wciskane przez szparki przez śmieciarzy. Ale
    > śmieciarze raczej wolą rzucać pod nogi na klatce.

    1. czy jakby uchwalono nowa konstytucje i roznoszona by byla tak jak
    to bylo w '97 to bym dostal czy nie? chodzi o to czym konretnie jest
    druk bezadresowy - czy jest jakies zdefiniowane pojecie?

    > Nie sądzę, żeby to coś dało. Ja widzisz szukam innego wyjścia --
    > paragrafu na takie zaśmiecanie. Bo w sumie chyba nie można sobie
    > ot tak rozrzucać śmieci po miejscach publicznych.

    no tak... ale jesli wracam do domu o 15 a na wycieraczce jest kilogram
    makulatury codziennie to jak ja moge z tym walczyc? nie wiem kto
    rozrzucal smieci - pozostaje tylko adres firmy z ulotki

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13