  • Data: 2003-08-23 18:50:54
    Temat: Re: nazwisko dziecka - matki czy ojca? (OT)
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak napisał(a):

    [...]
    > Po takich listach mam ochote popierac "delegalizacje konkubinatow".
    > To znaczy albo rejestrujesz i masz status "pary", albo zadnych praw
    > do czegokolwiek co tyczy partnerstwa....

    Zwróciłem się z pytaniem na tą grupę, bo sądziłem, że są tu mądrzejsi
    ode mnie, i podpowiedzą, co zrobić, aby być ok. Myliłem się....
    Skup się: nie mam żadnych praw związanych z partnerstwem, ani
    czegokolwiek (jak to określiłeś) co się tyczy partnerstwa.
    Dlatego najzwyczajniej na swiecie chciałbym, aby matka mojego dziecka
    dostawało choć to, co się jej należy, poza "partnerstwem".
    I tyle. Tak trudno skumać?
    Z takim tokiem rozumowania polecam zapisanie się do Samoobrony, albo
    chociażby do giertychowni...

    > Ale potem mi przechodzi i znow popieram odebranie praw
    > "samotnym matkom" nadanie im BIEDNYM DZIECIOM.

    Dziecko w beciku ma iść do ZUSu po kasę? :-)

    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\