  • Data: 2003-08-23 18:51:12
    Temat: Re: nazwisko dziecka - matki czy ojca? (OT)
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Wiewióra. napisał(a):

    > Czegoś nie rozumie :-((((
    > Skoro konkubinat jest w Polsce legalny i osobom żyjącym w konkubinacie
    > najczęściej przysługują takie prawa jak małżonkom /prawa do mieszkania, do
    > dziecka itp - nie jestem prawnikiem/ to zatajenie faktu życia w konkubinacie
    > przed ZUS-em powinno być traktowane jako łamanie prawa.

    Nikt nie chce zatajać!
    Konkubinat niestety nie daje takich samych praw, ale to już historia na
    inny wątek.

    > Z jednej strony
    > korzystacie z praw konkubinatu a z drugiej chcecie oszukiwać i twierdzić, że
    > żyjecie osobno i brać za to pieniądze z naszych i waszych podatków?
    > Jeśli ojciec zarabia pieniądze a matka jest na wychowawczym to często nie
    > dostają żadnych pieniędzy, gdy mają zbyt wysokie dochody. Wtedy podanie
    > matki jako samotnej to już z waszej strony zwykłe oszustwo i okradanie nas.

    Mam nadzieję, że po lekturze innych postów powiększysz nieco swój stan
    wiedz na ten temat.
    Nikt nie chce oszukiwać. Chcę tylko dowiedzieć się, jak to technicznie
    wygląda, co lepsze.
    Spotkałeś kogoś, kto chciałby dla siebie źle?
    Chce dobrze, tak jak pozwala na to prawo.
    I tyle.

    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\