  • Data: 2003-08-23 18:50:51
    Temat: Re: nazwisko dziecka - matki czy ojca? (OT)
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Szweicer napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś - ja płacę takie same podatki na Ciebie.

    Zrozumiałem i wiem o tym.

    > Tyle, że ja
    > jeszcze będę płacić na Twoje dziecko, a Ty na moje nie, bo matka mojego
    > dziecka nie będzie "samotną" matką...

    Będzie dostawać 200 złotych mniej, niż matka mojego dziecka, dlatego, że
    zdecydowałeś się podpisać cyrograf w USC (i jeszcze za to zapłacić!).
    Idąc tym tropem rozumowania, mógłbyś mieć do mnie pretensje, że kupiłem
    auto z gazem, a Ty jeździsz paliwożernym benzyniakiem, i więcej "z
    Ciebie" ląduje w budżecie...
    Mam kupić benzyniaka? ;-)
    Nie, chcę być ok z literą prawa i korzystać z możliwości jakie daje mi
    państwo.
    Niestety, jak na razie mamy taki a nie inny kraj, w innych
    okolicznościach miałbym, krótko mówiąc, w dupie to dodatkowe 200 złotych
    i nawet o to nie pytał.
    Podkreślam jeszcze raz: chcę korzystać legalnie z możliwości jakie daje
    mi państwo (że nie są za duże, to już inna historia), dlatego pytam, jak
    to zrobić.
    Jakbym wiedział, nie pytałbym.

    > Znów nie rozumiesz. To, czy masz ślub czy nie, mnie nie interesuje, to
    > Twoja sprawa. Przeszkadza mi, że zamierzasz wziąć pieniądze mówiąc, że
    > Twoja konkubina jest samotną matką, mimo że nie jest samotna.

    W świetle prawa jest i Ty tego nie zmienisz.
    A "samotna" (tak mniemam) znaczy "nie w związku małżeńskim".
    I tyle.
    Zżymaj się dalej, napisz do Prezydenta, żeby zainterweniował w rządzie,
    bo według Ciebie, jak ktoś nie chce się ożenić, powinien wyjechać z tego
    kraju...
    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\