    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nazwisko dziecka - matki czy ojca? (OT)
    Date: Sat, 23 Aug 2003 11:12:11 +0200

    Użytkownik "=== igoR ===" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
    news:bi69q2$3lo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ZUS i podatki to dwie odrębne kieszenie.

    To dwie kieszenie tego samego BUDZETU.

    > Muszę Cię zmartwić: wypełniam obie.

    A CO TO NAS OBCHODZI czy wyepeniasz, czy nie.
    Nas obchodzi to ZE SIE CHWALISZ jak to z tej wypelnianej prowinez przez
    Ciebie,
    Mnie, Twoja i Moja i wiele innych wydrzesz "zasilek dla samotnej matki".
    Musiez nas okradac - to sie prynajmniej nie chwal.

    > Moja Pani też.

    Nic to...

    > Prócz tego odprowadzam jeszcze VAT, płacę akcyzę, napiwki, popiwki i
    > inne pierdoły.

    Nic szczegolnego - normalka...

    > I jasna cholera mnie bierze, jak sobie uświadomię, że płacę za (być
    > może) edukacje, opiekę zdrowotną, więzienie (być może...;-), biblioteki,
    > wojsko, telewizję, policję, ochronę środowiska, rolnictwo, sądy, itp., a
    > Ty z tego wszystkiego korzystasz...

    Ale TEZ place.....
    I place tez na NAPRAWDE saamotne matki.

    > Nie jestem prawnikiem, ale moim zdaniem jest różnica między "alimentami"
    > a "zasiłkiem wychowawczym", prawda?

    A "zasilkow" na falszywie samotne matki tez nie chcemy placic.

    > Zasiłek wychowawczy przysługuje osobie uprawnionej do urlopu
    > wychowawczego (i przebywającej na urlopie wychowawczym).

    Wiec ten niech bierze....

    > [...]
    > Przez osobę samotnie wychowującą dziecko rozumie się osobę stanu
    > wolnego: pannę, kawalera, rozwiedzioną, rozwiedzionego, wdowę lub
    > wdowca. (http://firma.onet.pl/1121099,eksperci.html)

    Twoja sprawa....
    Bierz biedaku zasilek przeciez anlezy Ci sie...

    > Zwróć też uwagę na to, że ta "samotna matka", pracując, płaciła za Twoje
    > np. zwolnienie lekarskie.

    Zwroc uwage, ze place skladke "chorobowa".

    > Nie mamy ślubu, więc w chyba w świetle prawa to "matka samotnie
    > wychowująca dzieci".

    To wez i nie rozczulaj sie nad samotnoscia swej Pani.

    > Nie wyrzekam się dziecka, jest moje, ale mam
    > zamieru brać ślubu tylko po to, aby być ok. To na szczęście nie jest
    > obowiązek.

    Po takich listach mam ochote popierac "delegalizacje konkubinatow".
    To znaczy albo rejestrujesz i masz status "pary", albo zadnych praw
    do czegokolwiek co tyczy partnerstwa....

    Ale potem mi przechodzi i znow popieram odebranie praw
    "samotnym matkom" nadanie im BIEDNYM DZIECIOM.

    Wtedy by zyskac zasilek specjalny musialbys udowodnic,
    ze jestes BIEDNY.

    > Sam przytoczyłem tu jakieś definicje, ale to suchy tekst, proszę o
    > wypowiedzi osoby mające doświadczenie w kwestiach poruszonych w głównym
    > wątku.

    Co do "watku glownego" to nazwisko dziecka nic nie ma wspolnego z watkiem
    glownym.
    Gajcie mu jakie chcecie.

    Boguslaw