  • 21. Data: 2006-01-03 09:10:42
    Temat: Re: nazwisko dziecka
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał w
    wiadomości news:dpat8j$bmn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "ed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

    > W Polsce nie ma prawa precedensowego - to ze jedna decyzja zapadla na tak,
    > nie znaczy, ze wszystkie nastepne automatycznie zapadną na tak - kazdy
    > przypadek jest rozpatrywany osobno. Nie wiesz jak bylo motywowany wniosek
    > tamtej rodziny, a sugerowanie, ze zostal rozpatrzony pozytywnie z powodow
    > poza merytorycznych moze Ci napedzić klopotów.

    Tak- wszyscy sedziowie sa uczciwi do szpiku kosci. Dziwi zatem, ze niektorzy
    traca prawo orzekania, a niektorym media wytykaja skrajny brak bezstronnosci
    i delikatnie mowiac dziwne wyroki.:)

    > Pozbawienie praw rodzicielskich po pierwsze nie takie proste, po drugie
    > nie oznacza automatycznie, ze dziecko będzie nosiło nazwisko panieńskie
    > matki.

    www. tata.pl ...i wszystko jasne. A co do nazwiska to z tego co widze
    wlasnie to, to oznacza.

    Pozdrawiam Maver