    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Sun, 4 Dec 2022 10:06:54 +0100
    <tm7u99$n5u$1$Shrek@news.chmurka.net> <tm82r4$1c3o$1@gioia.aioe.org>
    <tm85k5$n5v$2$Shrek@news.chmurka.net> <tm9upr$f4o$1@gioia.aioe.org>
    <tmarkj$ge6$1$Shrek@news.chmurka.net> <tmf5ak$1v5s$1@gioia.aioe.org>
    <tmfgp4$een$1$Shrek@news.chmurka.net> <tmfo21$2nq$1@gioia.aioe.org>
    <tmfp2g$jmv$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <638b7687$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <tmftdr$jmv$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <WkRiL.2086363$qD%2.1934463@fx08.ams1>

    > Ale ta niezmieniona transmisyjność (szeroko rozumiana) to jest Twoje
    > założenie.

    Tak średnio, bo własnie okazywało się że... szczepienia ani nie
    zapobiegały na jakimś znaczącym poziomie zakażeniom, ani (co w takim
    przypadku dość oczywiste) transmisji.

    > Podobnie jak uparcie twierdzisz, że jakby tylko zlokdałnować
    > starych to niezlokdałnowani młodzi na pewno ich nie zarażą.

    Nic takiego nie twierdziłem - twierdziłem że celem lokdałnu nie jest
    zmniejszenie ilości zakażeń zapobieganie zapchaniu służby zdrowia przez
    ciężkie przypadki poprzez wypłaszczenie krzywej (i tak finalnie prawie
    wszyscy przechorują). Ludzie przed 50 nie zapychali szpitali. Więc nie
    nimi należało się przejmować, a władze właśnie na nich się skupiły -
    chyba że to emeryci chodzą do pracy, szkół, uczelni, klubów i
    restauracji. Dla odmiany kościoły były otwarte;)

    Wiec co prawda nic to nie dało, ale przynajmniej zniszczyliśmy światową
    gospodarkę i spowodowaliśmy drugie tyle nadmiarowych zgonów co od samego
    kowida (które to zgony też są przeszacowane).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!