  • Data: 2022-12-05 06:45:46
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bronisz przypadkiem tezy, której nikt nie atakuje?

    Obecnie nie. Ale rok temu tak - każdy kto mówił że WHO nie jest
    organizacją naukową a polityczną był atakowany jako szur. Porównuje te
    dwie sytuację i zastanawiam się czemu;) Jak to mówił sznuk "nie wiem,
    choć się domyślam...";P Ciekawe co teraz powiedzą o obiektywności a
    naukowości ONZ jak ci teraz nie mogą z siebie wystać żadnego potępienia
    kacapii, bo się rosja nie zgadza;)

    > Np. tego co wzczęsniej napisałem.

    No ale to się właśnie poprawność poltyczna nazywa:P

    > Moje działanie jest spowodowane wyłącznie, nazwijmy to, kulturą
    > osobistą, która mówi mi, zeby nie upierać się przy czymś, nawet jeśli
    > nie widzę tu racjonalnych przesłanek, jesli komuś sprawiam przykrość, a
    > sam jej nie sprawiając nie doznaję żadnej szkody.

    Co nie zmienia tego, że jest to wynik poprawności politycznej. I jednak
    jakąś szkodę w tym ponośisz (choć nie zauważalną od razu) bo
    legitymujesz to szaleństwo.

    > Zalezy od skali zjawiska i przekonania, że komuś naprawdę to robi.

    No właśnie nie zależy - to jest to samo zjawisko - komuś się coś
    ubzdurało i mamy zmieniać oficjalne nazewnictwo. I to jeszcze na
    wezwanie instytucji, która chce uchodzić za "naukową":)

    > Ale tu jest właśnie ten problem, że wzmacniałoby to stygmatyzację gejów.

    Dokładnie tak samo jak tu murzynów. Skoro zaczynamy legitimizować że
    murzyn==małpa i brać to oficjalnie pod uwagę...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!