  • Data: 2022-12-05 07:54:35
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-12-2022 o 13:51, Shrek napisał:

    > Nie niedałającą na nieskuteczną i nie moja wina, że skuteczność
    > szczepionki w czasach przed 2021 rokiem nauka zwykła określać domyślnie
    > skutecznością przeciw zakażeniem objawowym i dopiero jak jebło to
    > okazało się, że szczepionki nigdy nie powstrzymywały zakażeń i podstawy
    > dwudziestowiecznej wakcylologi okazały się nagle szurskie;)
    >
    > Wracając do twojego pytania po co - po to że mimo że zasadniczo
    > nieskuteczne czyli nie powstrzymywały w znaczącym stopniu zakażenin i
    > transmisji to były przydatne w powstrzymywaniu ciężkiego przebiegu. Więc
> [...]

    na to też nie ma dowodów, nie ma dobrej jakości badań potwierdzających
    to działanie... Są obserwacyjne, jednak te w zależności od przyjętego
    sposobu "zaliczeń" dają rózne wyniki (w zależności kto i co chce nimi
    udowodnić). Więc być może masz rację, ale to też nie jest wcale takie pewne.

    --
    http://zrzeda.pl