  • Data: 2021-10-18 15:42:15
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 12:45:50 +0200, Olin napisał(a):
    > Jest wykres, na który czekają wszyscy foliarze.
    > Amerykańskie Centra Kontroli i Prewencji Chorób pokazują częstość
    > hospitalizacji z podziałem na szczepionych i niezaszczepionych na kowid w
    > USA.
    > https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    > Teraz już można spokojnie pisać, że z tymi szczepionkami to nie wiadomo,
    > jak jest, jakoś wcale nie pomagają, no i że powszechnie wiadomo, jak się
    > takie statystyki robi, a szwagier przecie nieszczepiony i ma się zupełnie
    > dobrze.

    czekaj czekaj - ale to wyniki od stycznia do sierpnia.
    a jak jest w ostatnim tygodniu czy miesiacu?

    Bo lada dzien nasze minsterstwo twitnie kolejny tydzien, i co mi sie
    widzi, ze znow bedzie podobnie - tzn ze zaszczepieni stanowili ~20-30%
    nowych zachorowan i zgonow.
    A u nas akurat polowa zaszczepiona.

    Osgtatni tydzien jest tu
    https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/covid-data
    /covidview/index.html

    Ale akurat nie podali, ilu chorych bylo zaszczepionych.

    Z drugiej strony mamy poczatkowe zapewnienia, ze szczepionka w okolo
    95% chronia przed zachorowaniem - na jakiejs podstawie to ustalono.

    Ktos klamal ... czy u nas jakies dziwne spoleczenstwo.

    J.