  • Data: 2021-10-18 23:08:00
    Temat: Re: nareszcie jest [Olin za (przymusowymi?) szczepieniami na kowid]
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > W tym który wyciąłeś.

    W żadnym nie wzbudziłeś.
    Raczej rozśmieszyłeś.

    > Są dane praktyczne jak długo szczepionki są skuteczne (jak z czasem
    > spada ich skuteczność)?

    Tak, gałganie.

    > Po kiego wuja szczepienia na grypę są rok w rok?

    Bo wirus mutuje?
    Nie możesz sam się dokształcić zamiast zamęczać nas swoją ignoracją?

    > Ile było czasu na zebranie "nie natychmiastowych" efektów ubocznych
    > szczepienia milionów?

    A od czego mają być nie-natychmiastowe efekty uboczne?

    > Jakieś efekty uboczne *muszą* być

    Największym efektem ubocznym jest wysyp szurów i foliarzy.

    > Kowid jest za mało zabójczy by ktoś kto nie jest

    No-pewnie. W Meksyku umiera ok. 7% zakażonych.

    > politycznym idiotą zmuszał miliony ludzi do zaszczepienia
    > "tak nowymi szczepionkami". Politycy (i ubezpieczyciele) kochają wykręt
    > "mogliście nie chcieć".

    Nie trzeba zmuszać. Wystarczy, że niezaszczepiony będzie się leczył na własny
    koszt (najlepiej prywatnie). Po co normalsi mają sponsorować leczeni kretów?
    W interesie społeczeństwa jest by Darwin posłał ich do piachu.