  • Data: 2021-10-18 18:34:23
    Temat: Re: nareszcie jest [Olin za (przymusowymi?) szczepieniami na kowid]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2021 o 13:00, A. Filip pisze:
> [...]
    ospitalizations-vaccination

    > A do kurwy nędzy pokażesz badania
    > 1) spadku skuteczności szczepionek na kowid z czasem od zaszczepienia

    A co jest dziwnego w spadku skuteczności z czasem?

    > IMHO Dyskusja *na grupie prawo* ma sens tylko w kwestii zasadności
    > wprowadzania *prawnego przymusu* zaszczepienia się dla wszystkich
    > lub dla niektórych grup.

    Zasadność jest oczywista.
    Tak jak inne obowiązkowe szczepienia.

    > W USA policjanci w Chicago (ok 15_000 w sumie)
    > wydają się szykować do "buntu" w kwestii przymusu szczepienia.

    Od dawna wiadomo, że policjanci najlepiej się znają na medycynie,
    więc skoro takie medyczne autorytety protestują, to zapewne mają rację.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr