  • 141. Data: 2010-11-05 07:50:56
    Temat: Re: napad z bronia/atrapa, a wysokosc wyroku
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Gdy się głębiej na tą linią orzecznictwa zastanowię, to warto zauważyć, że
    > broni pneumatyczna czy ASG jest nadal bronią w rozumieniu ustawy o broni,
    > tyle, że nie jest na jej posiadanie wymagane zezwolenie. ...

    Jak się bardziej zastanowić to broń służy do bronienia tyle, że niektórzy
    używają jej do innego celu

  • 142. Data: 2010-11-05 07:57:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > dla mnie dosc jasne, ty jako ofiara nie masz swiadomosci czy to pistolecik
    > na wode, czy nagan ktory urwie ci leb jak bandyta pociagnie za spust,
    > skutek wywiera ten sam, a wiec i kara powinna byc z tego zamego zakresu

    "Skutek wywierania" może być ten sam bez wyciągania broni

  • 143. Data: 2010-11-05 08:15:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > czy napadajacy za pomoca tego wrazenia chcial wywolac skutek, ktorego by
    > mu sie nie udalo wywolac, jesli by tej broni nie mial, lub nie wmowil
    > napadnietemu ze ma?

    Mógł w ogóle nie mieć a Ty tylko podejrzewałeś, że ma bo Ci kolega albo
    policjant powiedział. Efekt ten sam.

  • 144. Data: 2010-11-05 09:14:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > czyli do wzrostu przetepczosci cbdu?
    > i nadal nie ma tu zadnej roznicy dla napadnietego

    Jak to nie ma ? Statystycznie mniejsza szansa na trafienie na prawdziwą
    "broń". W końcu może być tak, że tylko atrapy będą.

  • 145. Data: 2010-11-05 09:19:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > to naprawde dla napadnietego nie ma zadnego znaczenia, czy ktos go napada
    > z bronia palna, hukowa czy asg

    Jak to nie ma znaczenia ? Chcesz zostać zastrzelony ?

  • 146. Data: 2010-11-05 09:27:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No trudno byśmy zastanawiali się nad ryzykiem sparwcy :-) Zresztą ryzyko
    > sparwcy dokonującego napadu z atrapą jest dużo większe, niż gdyby poszedł
    > z prawdziwą bronią. Osoby trzecie uznają artapę za prawdziwą broń. Jeśli
    > sie nawinie tam jakiś policjant, to może takiego desperata przypadkowo
    > postrzelić, a on nawet niebędzie się mógł "odgryść" :-)

    A jak będzie miał prawdziwą to nie ?

  • 147. Data: 2010-11-05 09:31:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pamiętam. Właśnie tym argumentem im rzuciłem w oczy. Przyznali wszyscy
    > zgodnie rację, ze faktycznie szybko by to doprowadziło do anarchii.

    Znaczy braku władzy ?

  • 148. Data: 2010-11-05 09:32:34
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>

    > Ile są warte kluczyki?

    Z transponderem ? Jakiej marki samochód ?

  • 149. Data: 2010-11-05 09:43:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 07:37:44 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Czym jest zatem uszkodzona broń?

    No k...a, ciebie naprawdę pogięło?
    Jak to czym jest?
    Jest tym czym sam to nazwałeś: jest po prostu uszkodzoną bronią.

    Czy człowiek któremu amputowano nogę nie jest już człowiekiem?

  • 150. Data: 2010-11-05 09:51:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Jest tym czym sam to nazwałeś: jest po prostu uszkodzoną bronią.

    tylok ze uszkodzaona bronia mozesz zrobic akurat taka sama krzywde jak
    atrapa broni, wiec dlaczego mielibysmy je inaczej traktowac?