  • 11. Data: 2009-06-07 19:12:45
    Temat: Re: namiot "na dziko"
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Tu kiedys dysutowane na ten temat
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.gory/browse_thr
    ead/thread/59b2e8b85a6398c2/ad6a849cfa3ecbd2?hl=pl&l
    nk=gst&q=%5Btrzykoty%5D#ad6a849cfa3ecbd2

  • 12. Data: 2009-06-07 21:41:58
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Art. 30. Ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 r.
    > 1. W lasach zabrania się:
    > 10) biwakowania poza miejscami wyznaczonymi przez właściciela lasu lub

    No, to w lasach. A poza lasami?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 13. Data: 2009-06-08 07:38:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    Kocureq pisze:

    > No, to w lasach. A poza lasami?

    Normalnie - tak jak pozwala bądź nie właściciel.

    --
    spp

  • 14. Data: 2009-06-08 08:13:48
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "spp" napisał:

    > Dodam jednak że właściciel największych lasów w Polsce wprowadził taki
    > zakaz na terenie objętych swoją własnością, motywując to względami
    > przeciwpożarowymi.

    a kto jest właścicielem lasów w polsce, gierwek, czy moze premier
    POpaprańcuf?:O)

  • 15. Data: 2009-06-08 12:55:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Na jakiej podstawie? Chyba, ze wojewoda wyda jakies zarzadzenie w sprawie
    > zachowania na tym terenie.

    Przyznam, ze nie wiem i zapytam, jak jest obecnie. Dawniej było to zakazane
    w strefie nadgranicznej, czyli minimum 15 km od granicy, co de3 facto
    obejmowało większość potencjalnie atrakcyjnych terenów.

  • 16. Data: 2009-06-08 23:39:15
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Sun, 07 Jun 2009 13:38:12 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Tak.
    > Art. 30. Ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 r.
    > 1. W lasach zabrania się:
    > 10) biwakowania poza miejscami wyznaczonymi przez właściciela
    > lasu lub nadleśniczego;
    > Dobrem lasów... eeee.... dobrem Lasów. Państwowych. Tzn. spółki
    > Lasy Państwowe :-P

    Nie znam takiej spółki. Słyszałem zaś o państwowej jednostce organizacyjnej
    Lasy Państwowe, bez S.A., czy też sp. z o.o. A czym się kierowano? Może
    tymi samymi względami jak przy zakazie wstępu w uprawy leśne, rezerwaty i
    powierzchnie zrębowe?

    PS. tak wiem, prawo w PL jest bezsensownie orepresyjne zakazując
    'kohajoncym przyrodem, inaczej' jeżdzenia kładami po PN i zabierania do
    domciu takich ładnych roślinek jak sasanka, faszyzm Panie Dzieju, faszyzm

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2009-06-09 08:24:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    poreba napisał(a) :

> [...]
    > 'kohajoncym przyrodem, inaczej' jeżdzenia kładami po PN i zabierania do
    > domciu takich ładnych roślinek jak sasanka, faszyzm Panie Dzieju, faszyzm

    Taaaa... Nawet gdyby ironia wyszła z krzaków i kopnęła Cię w
    d..., też byś nie zauważył.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 18. Data: 2009-06-09 12:49:50
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:24:35 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Taaaa... Nawet gdyby ironia wyszła z krzaków i kopnęła Cię w
    > d..., też byś nie zauważył.
    Jakby wylazła zza tego krzaka tydzień po moim przejściu przebrana za
    łąnlajnerowego błyskacza? Z pewnością. Nie poznałbym jej za ChLD.
    PGL-LP spółką nie są, na razie, i na szczęście.

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2009-06-09 14:16:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    poreba napisał(a) :

    > Jakby wylazła zza tego krzaka tydzień po moim przejściu przebrana za
    > łąnlajnerowego błyskacza? Z pewnością. Nie poznałbym jej za ChLD.
    > PGL-LP spółką nie są, na razie, i na szczęście.

    To się bardzo nie zrozumieliśmy :-)
    Chodziło mi o ironię, że LP, czy jak tam się one nazywają,
    bardziej dbają o kubiki drewna niż drzewa.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 20. Data: 2009-06-09 23:38:07
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 16:16:56 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > To się bardzo nie zrozumieliśmy :-) Chodziło mi o ironię,
    > że LP, czy jak tam się one nazywają, bardziej dbają o
    > kubiki drewna niż drzewa.

    To ta ironia faktycznie 'tajnos-agentos' doskonała -
    szczególnie jak ma się na względzie 'sprawę namiotową'.
    A tak BTW ile więcej podatków miesięcznie i o ile więcej za
    szajspapier jesteś gotów zapłacić aby LP (i wszystkie lasy w
    PL) były 'nastawione tylko na drzewa'? Z zastrzeżeniem, że
    las to nie tylko drzewa przecież.

    --
    pozdro
    poreba