  • Data: 2003-04-08 17:19:45
    Temat: Re: naloty - kolejny wątek
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lux" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b6uvot$rf3$1@news.lublin.pl...
    > morduje
    > ```````````````````
    > no chyba nie pies
    no ale teren jest oznakowany, ja ponosze odpowiedzialnosc za to ze ktoś nie
    umie czytać (jest poza tym obrazek ;))

    > albo
    > odpowiedzialność
    > ten kto szkodę uczynił. Co Ty w jakim świecie żyjesz, komuny ani UE
    jeszcze
    > nie ma!!
    no tak ale jak sie do tego mają przepisy prawa. Nie zawsze pilicjant ponosi
    odpowiedzialność za to że popełnił przestepstwo albo że czyn popełniony
    przez funkcjonariusza nie jest przestępstwem.

    Icek

    Icek