  • 1. Data: 2004-05-11 20:14:02
    Temat: nadzor a dozor- pytanie o definicje ;)
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    Witam wszystkich,

    pomozcie Rodacy, w prostych zolnierskich slowach: jaka jest roznica miedzy
    nadzorem a dozorem? chodzi o podopiecznych kuratora sadowego. Mam nadzieje
    ze dobrze powtorzylam, znajoma potrzebuje tego do pracy zaliczeniowej na
    wczoraj ;)
    Oczywiscie pogooglalam ale sa glownie informacje o nadzorze wojewody lub
    penitencjarnym ew. cos z prawa handlowego.

    pozdr
    Asiek

  • 2. Data: 2004-05-11 20:43:02
    Temat: Re: nadzor a dozor- pytanie o definicje ;)
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Asia Witek wrote:
> [...]
    > Oczywiscie pogooglalam ale sa glownie informacje o nadzorze wojewody lub
    > penitencjarnym ew. cos z prawa handlowego.

    nadzór - ustawa o postępowaniu w sprawach nieletnich
    dozór - kodeks karny, karny wykonawczy

    a szczegóły - DzU z 2003 r, nr 112 poz.1064

    KG

  • 3. Data: 2004-05-11 21:06:45
    Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl>

    > nadzór - ustawa o postępowaniu w sprawach nieletnich
    > dozór - kodeks karny, karny wykonawczy

    dziekuje za szybka odpowiedz ;)

    pozdr
    Asiek