  • 1. Data: 2004-05-11 18:30:26
    Temat: Pilne - pełnomocnictwo
    Od: Maciej <k...@p...spam.pl>

    Czy pełnomocnictwo do głosowania na zebraniu grupy członkowskiej
    spółdzielni mieszkaniowej
    dla osoby nie będącej członkiem spółdzielni musi być potwierdzone przez
    notariusza ?

  • 2. Data: 2004-05-14 06:46:49
    Temat: Re: Pilne - pełnomocnictwo
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "Maciej" <k...@p...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Czy pełnomocnictwo do głosowania na zebraniu grupy członkowskiej
    > spółdzielni mieszkaniowej
    > dla osoby nie będącej członkiem spółdzielni musi być potwierdzone przez
    > notariusza ?

    Widzę, że pilne, więc pewnie już po czasie, ale nie miałem dostępu do sieci.
    Obawiam się, że jeśli mocodawcą jest członek spółdzielni-osoba fizyczna, to
    żadna forma pełnomocnictwa nie będzie odpowiednia, a to z uwagi na nakaz
    wyłącznie osobistego udziału w WZ.
    Van T.