    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: na granicy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 2 Sep 2021 18:47:14 +0200

    On Thu, 2 Sep 2021 17:34:44 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    23816,litewscy-straznicy-pokazali-jak-bialorus-tarcz
    ami-wypycha-migrantow.html#s=BoxOpImg4

    > To, co by mogła nasza Policja nie ma tu nic do rzeczy, bo nie znamy
    > prawa białoruskiego.

    Ale gdyby to nasi tak wypychali ...

    > W naszej ustawie jest użycie ŚPB celem przymuszenia
    > do wykonania określonego polecenie. No ale tu wiele wskazuje na to, ze
    > to polecenie jest bezprawne, choć widzimy tylko fragment.

    Mnie tam bardziej chodzi, czy mozna tarczą wypychac.
    A jesli nie mozna, bo to przeciez nie ŚPB, to co my tam widzimy -
    naruszenie nietykalnosci osobistej ? :-)

    > Pas drogi granicznej jednocześnie nie należy do nikogo i należy do
    > obydwu państw. Granica biegnie mniej więcej w połowie pomiędzy słupami.

    Ok, jest jakis pas terenu, mozna na nim koczowac.

    W innych miejscach jest waski, chyba, ze sie upierasz, ze zawsze jest
    szeroki.

    J.