  • 1. Data: 2002-03-27 19:59:20
    Temat: Re: mundra pOLICJA & wspolpraca z MM - NTG !
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Czy ktoś z grupy pl.soc.prawo może pomóc koledze napadnietego w Media Markt?

    Dziękuję.

  • 2. Data: 2002-03-27 20:18:32
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 27 Mar 2002, pio wrote:

    > Czy ktoś z grupy pl.soc.prawo może pomóc koledze napadnietego w Media Markt?

    Ale w czym?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-27 20:28:32
    Od: <m...@h...com>

    > Ale w czym?
    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    Wlasnie przeczytalam relacje "Musze sie z tym podzielic" i jestem
    zszokowana.
    Nie znam osobiscie ofiary tego bandytyzmu ani jego kolegi, ale pragne
    wyrazic moje wspolczucie. Wyobrazam sobie, ze po czyms takim jasna krew juz
    nie moze nawet zalac. Gdybym byla prawnikiem zainteresowalabym sie ta
    sprawa. Radek, trzymam kciuki, zycze ci, ze ktos ci pomoze utrzec im nosy.
    Ja wierze w kazde slowo, ktore napisales.

    ******
    m-gosia
    ******

  • 4. Data: 2002-03-27 22:41:01
    Od: "Krzysztof Fijałkowski" <k...@i...net>

    > Czy ktoś z grupy pl.soc.prawo może pomóc koledze napadnietego w Media
    Markt?

    tak OT ale ostatnio bylo glosno wlasnie o takich rzekomych kradziezach i
    pobiciach mlodych ludzi w tych pieknych "supermarketach" typu geant czy inne
    tego typu. Sprawa byla w telewizji, do dzis nikt nie poniosl konsekwencji,
    natomiast ochroniarze, ktorzy to zrobili, nie dosc ze nie zostali wyrzuceni
    z pracy, zostali awansowani. Paranoja

  • 5. Data: 2002-03-28 01:12:16
    Od: "KRZEM" <marcineq@[nie udzielam porad mailem]skrzynka.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Fijałkowski" <k...@i...net> napisał w
    wiadomości news:3ca24a9e@news.vogel.pl...
> [...]
    > tego typu. Sprawa byla w telewizji, do dzis nikt nie poniosl konsekwencji,
    > natomiast ochroniarze, ktorzy to zrobili, nie dosc ze nie zostali

    Sam kiedyś byłem zwinięty przez ochroniarzy w IKEI pod zarzutem
    przywłaszczenia sobie ... paczki gwoździ. Na szczęście miałem przy sobie
    rachunek z rana tego samego dnia. Ale próbowano mnie zastraszyć. Myślicie że
    chociaż przeprosili?!
    Swoją drogą trochę żałuję że przypomniał mi się ten paragon, bo chciałbym
    zobaczyć miny policjantów przyjeżdżających z powodu domniemanej kradzieży
    paczki gwoździ :o)

    Marcin

  • 6. Data: 2002-03-28 07:17:38
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Gwidon,

    Poszkodowany umieścił wszystko na stronie:
    http://strony.wp.pl/wp/jr007/mediamarkt.htm

    pomóż bo w MM się źle dzieje!!!

    hej

    st...

  • 7. Data: 2002-03-28 23:54:11
    Od: "Domino" <d...@s...pl>

> [...]
    > sprawa. Radek, trzymam kciuki, zycze ci, ze ktos ci pomoze utrzec im nosy.
    > Ja wierze w kazde slowo, ktore napisales.

    I tu sie sprawdza ich haslo reklamowe: "MediaMarkt - powinni tego zabronic."
    :)

    Dlaczego policja na to przyzwala?

    /Domino