  • 1. Data: 2002-03-27 17:26:20
    Temat: Podwyzszenie alimentow.
    Od: Xlowak <r...@s...pl>

    Dzien dobry.
    Pytanie jest dosc ogolne: jak nalezy zalatwic podwyzszenie alimentow?
    Rozumiem ze powinno sie skierowac pozew w tej sprawie do sadu jezeli tak
    to co taki pozew powinien zawierac?

    Dziekuje.

    ~~~~~~
    Xlawok

  • 2. Data: 2002-03-27 17:50:28
    Temat: Re: Podwyzszenie alimentow.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 27 Mar 2002, Xlowak wrote:

    > Dzien dobry.
    > Pytanie jest dosc ogolne: jak nalezy zalatwic podwyzszenie alimentow?

    W trybie procesowym.

    > Rozumiem ze powinno sie skierowac pozew w tej sprawie do sadu jezeli tak
    > to co taki pozew powinien zawierac?

    Okoliczności które uzasadniają żądanie powoda - zwiększone jego potrzeby
    lub większe możliwości zarobkowe pozwanego.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-27 18:40:48
    Od: Xlowak <r...@s...pl>

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Okoliczno?ci które uzasadniaj? ??danie powoda - zwi?kszone jego potrzeby
    > lub wi?ksze mo?liwo?ci zarobkowe pozwanego.

    Dzieki a znajde gdzies jakis formularz czy przyklad z ktorego mogl bym to
    skopiowac?

    ~~~~~~
    Xlowak

  • 4. Data: 2002-03-27 18:52:05
    Od: Xlowak <r...@s...pl>

    Znalzlem wlasnie normalny pozew o alimenty
    http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/pozew_o_aliment
    y.asp
    pewnie mozna go przerobic na pozew o zwiekszenie alimentow jakies sugestie jak
    i co, czy moze gdzies jednak znajde to czego konkretnie szukam?
    Zadaje takie pytania poniewaz potrzebuje lopatologicznego tlumaczenia w tej
    kwestii.

    Dzieki.

    ~~~~~~
    Xlowak

  • 5. Data: 2002-03-27 21:59:24
    Od: "Sandra" <d...@w...pl.pl.invalid>

    imie i nazwisko zam j.w.

    > I.w imieniu malol. wnosze o podwyzszenie zasadzonych alimentów wyrokiem
    SR itd.sygn. akt ...... z kwoty .....
    do kwoty ......
    > II.O zabezpiecznie alimentów do czasu zakonczenia postepowania w kw...
    >III.W razie uchylania sie od stawiennictwa pozwanego o ustanowienie
    kuratora dla nieznanego z miejsca pobytu.
    > i wydania wyroku zaocznego .
    >IV.Nadanie wyrokowi rygoru natychmiastowej wykonalnosci w pkt.I .

    nalezy napisac w 3 egz. jeden na potwierdzenie zlozenia go w biurze
    podawczym sadu , drugi dla strony pozwanej ...oryginal dla sadu ...
    trzech miesiecy w rozbiciu na skladniki
    zlozysz z ostatnich 3 nie sadze by dodatkowo wzywala .
    /ksero/
    Strona powodowa jest zwolniona z kosztów postepowania .
    W alimentach czy podwyzszeniu sadem do rozpoznania jest sad miejsca
    zam.strony powodowej badz pozwanej decyzja nalezy do ciebie gdzie zlozysz

  • 6. Data: 2002-03-27 22:42:24
    Od: Xlowak <r...@s...pl>

    Dzieki.
    Samemu bylo mi troche ciezko sobie z tym poradzic bo na prawie rodzinnym,
    wszelkich procedurach a pismach procesowch to juz w ogole to sie jeszcze nie
    znam. Cienki w uszach jestem bo dopiero drugi rok a znajomi juz sie zwracaja z
    roznymi sprawami i badz tu madry i im wszystko wytlumacz.
    Jeszcze raz dzieki.

    ~~~~~~
    Xlowak