    From: <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundra pOLICJA & wspolpraca z MM - NTG !
    Date: Wed, 27 Mar 2002 20:28:32 GMT

    > Ale w czym?
    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

    Wlasnie przeczytalam relacje "Musze sie z tym podzielic" i jestem
    zszokowana.
    Nie znam osobiscie ofiary tego bandytyzmu ani jego kolegi, ale pragne
    wyrazic moje wspolczucie. Wyobrazam sobie, ze po czyms takim jasna krew juz
    nie moze nawet zalac. Gdybym byla prawnikiem zainteresowalabym sie ta
    sprawa. Radek, trzymam kciuki, zycze ci, ze ktos ci pomoze utrzec im nosy.
    Ja wierze w kazde slowo, ktore napisales.

    ******
    m-gosia
    ******