    From: "VooDoo" <V...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mozliwosc... sklep komputerowy
    Date: Mon, 24 Jan 2005 08:50:37 +0100

    > ROTFL
    >
    > Patrzcie państwo - płyty ze specjalną grzałką do procesorów teraz robią,
    > dywersanty jedne...

    jestes zabawny ? studiuje informatyke i wiem co mowie.... polecam najnowsze
    czasopisma komputerowe...

    > Co takiego chesz zrobić ze sprzedawcą???

    > Możesz grzecznie poprosić o wymianę za dopłatą. Żądać wymiany nie możesz,
    > zwłaszcza że opis problemu brzmi tak, że każdy fachowiec spadłby ze stołka
    > ze śmiechu, bo ewidentnie masz nikłe pojęcie o konstrukcji oraz
    > konfiguracji komputerów.

    dobra czytalem w Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji.
    i jestem tam taki punkcik

    Zmniejszenie wartości i użyteczności będzie oznaczało taki stan, w którym
    towar lub rzecz z punktu widzenia subiektywnego odczucia kupującego, będzie
    wykazywał zmniejszoną wartość materialną, zmniejszone doznania estetyczne,
    względnie będzie posiadał niższe walory użytkowe. Nie koniecznie rzecz musi
    być zepsuta, może być nie taka jaką chciałem.Sprzedawca nie ma możliwości
    się od tej odpowiedzialności uwolnić. Rękojmia to odpowiedzialność
    sprzedawcy a nie producenta. To sprzedawca będzie pozwany do sądu.

    Odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi 12 miesięcy od momentu zakupu.
    Reguluje to Kodeks Cywilny

    nie moge sie na to powołac ?

    pozdro

    Czarny