eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawomozliwosc... sklep komputerowy › Re: mozliwosc... sklep komputerowy
  • Data: 2005-01-24 01:38:50
    Temat: Re: mozliwosc... sklep komputerowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    VooDoo wrote:
    > Witajcie
    > mam do was pytanie... jesli ktos moze mi pomoc ... otoz okolo 18 grudnia
    > kupilem komputer w pewnym sklepie komputerowym , problem polega na tym ze
    > moja nowa plyta nagrzewa procesor.., na poczatku myslalem ze tak porpostu ma
    > byc taka temperatura.... ale okazalo sie ze te plyty maja tak ....

    ROTFL

    Patrzcie państwo - płyty ze specjalną grzałką do procesorów teraz robią,
    dywersanty jedne...

    > i tu moje pytanie... czy jest mozliwosc ze po takim czasie moge
    > zarzadac od sprzedawcy

    Co takiego chesz zrobić ze sprzedawcą???

    > a zeby za doplata wymienil plyte na inny model ? jest juz 24
    > styczen i nie wiem czy mam jakies prawo do tego ? czy jest taka mozliwosc
    > prawo cos mowi o tym ? teorwetycznie plyta moze tak chodzic w tych
    > warunkach... ale dla mnie jest to za duzo.... :( jakie mam mozliwosci....
    > nie chce wmieniac na nowa bo wiem ze to samo bedzie :/

    Możesz grzecznie poprosić o wymianę za dopłatą. Żądać wymiany nie
    możesz, zwłaszcza że opis problemu brzmi tak, że każdy fachowiec spadłby
    ze stołka ze śmiechu, bo ewidentnie masz nikłe pojęcie o konstrukcji
    oraz konfiguracji komputerów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1