  • Data: 2005-01-24 07:56:49
    Temat: Re: mozliwosc... sklep komputerowy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    VooDoo napisał(a):

    > jestes zabawny ? studiuje informatyke i wiem co mowie.... polecam najnowsze
    > czasopisma komputerowe...

    To Ty jestes zabawny. Szczególnie opierając swoją wiedzę na tak
    miarodajnym źródle

    > nie moge sie na to powołac ?

    Oczywiście, że możesz. Możesz jeszcze dopisać kodeks karny, dyrektywy UE
    i 10 przykazań. Ale ktoś Ci już wskazał najbardziej efektywne
    rozwiązanie - dogadać się ze sprzedawcą.

    A tak przy okazji - jeżeli czerpiesz wiedzę z najnowszych czasopism -
    jak mogłeś wybrac takie G?
    :-P

    M.