  • Data: 2005-01-24 12:01:10
    Temat: Re: mozliwosc... sklep komputerowy
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > AMD?
    > AMD się grzeje i pracuje w temperaturze wyższej niż Pentiom. Normalka.

    Nie zawsze :)

    Sam mam Pentium i wiem do ilu potrafi dojsc w stanie
    wytezonych obliczen. Co gorsze, nawet w samej linii Prescottów
    z HT jest znaczna roznica. Modele C z 512 kb cache rozpoczynaja
    prace od 28-31 stopni. Modele E z 1024 kb cache startuja od
    39-42 stopni i nieda sie z tym nic zrobic. Wiekszy pobor mocy,
    wieksza temperatura.

    Problem w tym, ze niektorzy milosnicy overclockingu moga sie
    niezle przejechac :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com