  • 1. Data: 2013-01-23 21:48:46
    Temat: moze komornicy beda lepiej sprawdzac "klientow"?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komornik-zaja
    l-konto-innej-osoby-zostal-zawieszony,wid,15278639,w
    iadomosc.html

  • 2. Data: 2013-01-23 21:55:48
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    wiadomości news:51004cae$1@news.home.net.pl...
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komornik-zaja
    l-konto-innej-osoby-zostal-zawieszony,wid,15278639,w
    iadomosc.html

    Powinien siedzieć taki mafioza, a nie być zawieszony, to za mało. To się
    opłaca.

  • 3. Data: 2013-01-23 23:44:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Jan 2013, Stokrotka wrote:

    > Powinien siedzieć taki mafioza, a nie być zawieszony, to za mało.

    NIE komentuję tej części, dla jasności.

    > To się opłaca.

    Komu?
    Chciałaś napisać, że wsadzenie do więzienie dałoby
    wsadzonemu zysk ekonomiczny (bo musielibyśmy dopłacić
    z podatków do utrzymania)? - to wypada się zgodzić.

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2013-01-24 00:54:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komornik-zaja
    l-konto-innej-osoby
    > -zostal-zawieszony,wid,15278639,wiadomosc.html

    No patrz, a pytany przez dziennikarza bezczelnie jeszcze twierdził, żen ie
    popełnił błędu.

    Cała sprawa wyglądałą kuriozalnie.

    Wnioski:
    Trzeba znaleźć kogoś o nazwisku identycznym z kims bogatym, jakiegoś
    Solorza czy Kulczyka.
    Umówić się z nim na wystawienie jakieś gigantycznej faktury po czym uzyskać
    nakaz egzekucji.
    Iść do komornika i podać to nazwisko ale już inny adres (tego innego Solrza
    czy Kulczyka)
    Dostać kasę i spierdalać.
    Wygląda, że jest to bardzo prosty sposób działania.

    Najlepsze w tym wszystkim jest to że:
    - wiadomo, że komornik ściągnął nie od tego co miał
    - wiadomo gdzie są pieniądze
    I dupa - ZUS nie chce oddać...

  • 5. Data: 2013-01-24 10:49:59
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komornik-zaj
    al-konto-innej-osoby-zostal-zawieszony,wid,15278639,
    wiadomosc.html

    Wzorem Tuska też postanowił złupić emeryta. Tusk był lepszy-zapierniczył 4
    mld na ostatniej waloryzacji.

  • 6. Data: 2013-01-24 15:43:20
    Od: "Ula" <u...@f...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ,wiadomosc.html

    > Wzorem Tuska też postanowił złupić emeryta. Tusk był lepszy-zapierniczył 4

    Kolega Marudy???

  • 7. Data: 2013-01-25 07:13:02
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-23 21:48, Andrzej Lawa pisze:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Komornik-zaja
    l-konto-innej-osoby-zostal-zawieszony,wid,15278639,w
    iadomosc.html

    No ładnie.
    Najpierw przez kilka dni wysłuchiwałem jak to nikt tu nie jest winny -
    spychologia. Jak to prawo ma luki i ciężko będzie odkręcić to finansowo
    chociaż komornik ma ubezpieczenia itd.
    A tu proszę. Ten niedobry Gowin ciach bach (jak mawia mój syn) i załatwione.
    Najgorsze jest to, że takich przypadków jest dużo więcej i jakość tego
    stawionego prawa przez "szanowny" sejm jest delikatnie mówiąc do d...
    Pierwszy z brzegu (i wystarczający) powód żeby nie przyznawać premii
    marszałkom.

  • 8. Data: 2013-01-25 22:48:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    z <z...@u...pl> writes:

    > A tu proszę. Ten niedobry Gowin ciach bach (jak mawia mój syn) i
    > załatwione.

    No i proszę.

    Sprawa by pewnie inaczej wyglądała, gdyby to nie była "staruszka chora
    na raka", tylko ty albo ja.

    MJ

  • 9. Data: 2013-01-26 06:53:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No i proszę.
    >
    > Sprawa by pewnie inaczej wyglądała, gdyby to nie była "staruszka chora
    > na raka", tylko ty albo ja.

    Myślę, że kluczową była tutaj medialność sprawy.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2013-01-26 08:43:00
    Od: z <z...@u...pl>

    Ja się tylko pytam od czego komornik ma ubezpieczenie jak nie od takiego
    przypadku? Gowin powinien tą kasę teraz wyciągnąć od ubezpieczyciela a
    nie moje podatki trwonić na sprawie sądowej.