    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Sun, 19 Jan 2014 23:32:54 +0100

    On 19.01.2014 19:49, SJS wrote:

    > Tu podałem podstawy techniczne ale z taka praktyka się właśnie spotykałem.

    Nie neguje. Pochwalam analize. Ale...

    ...na chwile obecna podsluch to podsluch. Podsluchiwanie zatem czy
    pracownikow czy kientow jest nielegalne.

    Podstawy techniczne to nie prawo. To czy cos jest nizem kuchennym, czy
    siekiera nie zmienia faktu, ze zastosowanie takiego narzedzia na kims i
    pozbawienei zycia bedzie morderstwem.

    Tak wiec - wykorzystanie monitoringu wedle definicji technicznej do
    podsluchiwania sprawia, ze monitoring jest urzadzeniemm podsluchowym,
    znaczy osoba podsluchujaca dokonuje przestepstwa.

    > http://ochrona.siudalski.pl
    > Za "chwilę" pojawi się "Ustawa o monitoringu" i się zacznie....

    Stad tez ciekawie jest teraz, bo bedziemy mogli porownac przed i po.

    > .. konsultowana a jakże ze środowiskiem tyle wybierano rady wybiórczo.
    > Napisałem na ten temat wiele stron.
    > 'Jeśli uzyskam zezwolenie opublikuję "litanię" zastrzeżeń.

    Nie mam nic przeciwko, by to co opisales jako podstawy techniczne
    zyskalo status regulacji prawnych. Nie gniewaj sie, ze poki co to
    zkrytykuje. Bo poki nie jest prawem - no nie jest prawem. Nawet jak ma
    rece i nogi merytorycnie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx